MS Windows
briani 27239
Harddisk
Fra : Lasse Sch.

Dato : 27-04-02 14:52

Harddisken står og læser eller skriver hver sekund. Lyder næsten som et ur
det tikker, men altså bare en dødireterende lyd fra en lille 2,5" harddisk,
som sidder i min bærbare, vis OS hedder XP. Har prøvet at afinstallere
forskellige programmer, stoppet tjenester, kørt system - og diskcheck mm.
Men harddisken bliver ved med dette dødirreterende "access-halløj". Hvis
ikke jeg snart får den til, at holde op, så må jeg vælge den helt store
delete-taste. Eller har du løsningen ?

Mvh. Lasse

Fra : Leony

Dato : 29-04-02 08:29

"Lasse Sch." <e-mail@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Men harddisken bliver ved med dette dødirreterende "access-halløj". Hvis
> ikke jeg snart får den til, at holde op, så må jeg vælge den helt store
> delete-taste. Eller har du løsningen ?

Det kunne være indekseringstjenesten der er aktiv.
Højreklik på dit drev og vælg egenskaber, nederst kan du slå det fra.
Håber det hjælper.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/