ping
Fra : kenneth sehested

Dato : 27-04-02 14:19

grunden til jeg har brug for lav pingtid er at jeg spiller online ,+ prob.
startede fra den ene dag til den anden

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 27-04-02 14:26

kenneth - sørg lige for at svare i én af de 2 tråde du allerede har
startet....

Du kan jo forsøge at kontakte din udbyder det er muligt de har en
forklaring.. Tror dog ikke du skal regne med at de gider gøre noget ved at
dine ping tider er 10-20ms ringere end de plejer at være..
Det kan jo selvfølgelig også skyldes at serveren i den anden ende er hårdere
belastet end den plejer.. Eller noget helt andet..

Fra : kenneth sehested

Dato : 27-04-02 14:39

har snakket med min udbyder og deres support rakte ikke længere desuden har
problemet varet ved i hmm over 1 uge

Fra : kenneth sehested

Dato : 27-04-02 14:49

jamen problemet er ikk kun kortvarrigt det har været sån i hm 14dage tror
jeg og det har aldrig været noet problem før

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 27-04-02 14:57

Det er nok ikke noget du kan gøre noget ved.. At din udbyder ikke gør så
meget ved det skyldes sikkert at de hører fra kunder med den slags problemer
konstants - og at "problemet" jo ikke på nogen måde gør din forbindelse
ubrugelig.. Mit råd til dig er - lær at leve med det..

Fra : kenneth sehested

Dato : 27-04-02 15:15

jamen ska den ene dns server lave timeout når jeg pinger den den anden har
ping50-70stk

Fra : kenneth sehested

Dato : 27-04-02 15:07

desuden når jeg pinger mine DNS servere har den ene en svartid på 50-70 ms
og den anden gir timeout

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 27-04-02 15:18

Du har TDC som udbyder - det er kun den ene af deres DNS server der svarer
på ping's !

Jeg år mellem 18-30ms når jeg pinger den..

Fra : kenneth sehested

Dato : 27-04-02 15:39

ih det er da til og blive ked a når jeg nu har så meget brug for en lav ping

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-04-02 17:46

"kenneth sehested" <kenneth.sehested@12mail.dk> wrote in message

> grunden til jeg har brug for lav pingtid er at jeg spiller online ,+
prob.
> startede fra den ene dag til den anden

Kenneth

1. Tag det roligt
2. Start kun 1 tråd
3. Lær at svare rigtigt på et newsindlæg
4. Spørg i den rigtige gruppe
5. Prøv den interne news:tele.internet.adsl
6. Start med at forklare dig stille og roligt.
7. Send informationer om dit problem, hermed også en trace.
8. Så vil fx Jesper Skiver sikkert omrokere lidt med linierne. Hvis han
mener du har ret.

Men jeg kan nu godt se, at din ping ikke ser så god ud:

Det er sikkert forbindelsen fra din lokalcentral osv. der er belastet
ind til Næstved?

Tracing route to 0x3ef33104.naenxx3.adsl.tele.dk [62.243.49.4]
over a maximum of 30 hops:

1 386 ms 35 ms 105 ms albnxx2.ip.tele.dk [195.249.9.212]
2 16 ms 18 ms 18 ms ge5-0-3.1000M.albnxg1.ip.tele.dk
[195.249.1.62]
3 18 ms 18 ms 19 ms pos2-0.622M.naenxg1.ip.tele.dk
[80.63.80.226]
4 22 ms 16 ms 21 ms fe0-0.100M.naenxx3.ip.tele.dk
[195.249.65.83]
5 65 ms 65 ms 67 ms 0x3ef33104.naenxx3.adsl.tele.dk
[62.243.49.4]

Trace complete.