Begynder på saxofon?
Fra : Karen

Dato : 27-04-02 12:37

Hej,
Jeg vil gerne begynde at spille saxofon - jeg er en voksen nybegynder!
Hvor starter man? Priserne er jo ret krydrede selv for brugte..
Findes der musikskoler i Kbh, hvor man kan begynde og måske leje et
instrument? Tidligere har jeg spillet klaver mm, men aldrig
blæseinstrumnter, så jeg behøver begyndererundervisning, samt et
instrument.

Nogen der kan hjælpe?

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 27-04-02 15:47

"Karen" <cowboyhat@sol.dk> skrev
> [...]
> Hvor starter man? Priserne er jo ret krydrede selv for brugte..
> Findes der musikskoler i Kbh, hvor man kan begynde og måske leje et

Der findes butikker hvor man kan leje en sax, kan bare ikke lige nævne
nogen. Men prøv instrument butikken i Rødovercentret hvis den stadig findes,
de ved sikkert sådan noget.

Musik skoler findes der masser af, slå dem op i telefon bogen.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Karen

Dato : 27-04-02 17:44

On Sat, 27 Apr 2002 16:47:24 +0200, "Søren Blom" <soren@blom.dk>
wrote:

>Der findes butikker hvor man kan leje en sax, kan bare ikke lige nævne
>nogen. Men prøv instrument butikken i Rødovercentret hvis den stadig findes,
>de ved sikkert sådan noget.

Kanon det prøver jeg

>Musik skoler findes der masser af, slå dem op i telefon bogen.

Jeg kan ikke finde nogen der ikke er kommunale, og hvor man ikke skal
være under 20-25 år. Jeg har kigget lidt på aof og fof, men der
begynder jo først hold igen til efteråret. Nogen alternativer, når man
som jeg er ivrig efter at komme igang?

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 28-04-02 12:54

http://www.google.com/search?hl=da&q=saxofonskole&lr=lang_da

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

Fra : Karen

Dato : 28-04-02 13:35

On Sun, 28 Apr 2002 13:53:57 +0200, "Jakob Møbjerg Nielsen"
<jakob@dataloger.dk> wrote:

>http://www.google.com/search?hl=da&q=saxofonskole&lr=lang_da

Så må jeg jo hellere lige udspecificere det lidt..jeg er ikke
interesseret i at lære at spille saxofon udfra nogen saxofonhæfter,
som ovenstående link henviser til.

Jeg leder efter en underviser i saxofon, der ikke er på en kommunal
musikskole, og som ikke kun figurerer i en bog. Er der nogen der
kender sådan en? Søgninger på dgs.dk kan jo ikke give anbefalinger..

--
Karen
http://www.altforsejt.dk