4 Nye billeder.
Fra : AEK

Dato : 27-04-02 11:58

Hejsa !

De der har lyst , kan se 4 nye billeder af rødderne i Esbjerg.
Jeg har " spolet " frem til de nyeste. Blot tryk næste.

http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=9

Hilsen
Anya.

---------------
Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-04-02 12:09

"AEK" <5678@jubiipost.dk> writes:

> [...]
>
> De der har lyst , kan se 4 nye billeder af rødderne i Esbjerg.
> Jeg har " spolet " frem til de nyeste. Blot tryk næste.

Takker for kigget, sjovt billede det første "væltet misser" *ggg*
Og ellers rigtig gode billeder af et par søde mitter

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-04-02 15:34

Hey Anya

Herlige billeder *S*
Og Oscardrengen ligner slet ikke en sort klat

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Kate

Dato : 28-04-02 11:45

hæhæ, herligt billede af Oscar.Man slapper nok af, men musen er da
inden for rækkevidde

Kate

Fra : AEK

Dato : 28-04-02 15:13

Hejsa !

Man er vel en ordentlig fyr - defor har man sin mus indenfor rækkevide.....
Oscar tror vist, at en kat SKAL ligge sådan.
Normalt smider han sig helt rundt d.v.s., at Herren ligger på ryggen m.
benene ud til Verdenshjørnerne - og en lille lur kan sagtens tages - midt på
gulvet.
Man er vel ikke Kong Oscar for ingenting......*G*

Og yeps, det lykkedes ( Den Lange ) at " skyde " Oscar uden at han blev en
klat...*S*

/ Anya.

P.S., hvor er det fedt med et digi. kamera.
Kate : Hvornår skal vi se billeder af dine misser ?

Fra : Kate

Dato : 28-04-02 19:00

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in news:aah00r$anqjp$1@ID-
119019.news.dfncis.de:

> Kate : Hvornår skal vi se billeder af dine misser ?

Jeg har jo desværre ikke noget digi cam (endnu) men jeg har faktisk
fået et webcam som jeg regner med at installere en af de nærmeste dage
i håbet om at jeg kan bruge det til noget "fornuftigt"

Kate

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 28-04-02 20:04

"Kate" <oliwer@wanadoo.dknoget> wrote in message
> [...]
> fået et webcam som jeg regner med at installere en af de nærmeste dage
> i håbet om at jeg kan bruge det til noget "fornuftigt"

Hej Kate.
Du kan også sagtens være heldig at tage rimelige billeder med et webcam. Jeg
har et der var MEGET billigt, og selvfølgeligt tager det ikke billeder på
højde med et "rigtigt" digitalkamera, men man kan sagtens se hvad motiverne
forestiller, særligt hvis der ellers er lys nok. De første billeder af Jack
og Phumba er taget med mit webcam, du kan jo evt. ta' et kig på dem så du
får en idé om hvad der KAN lade sig gøre - på
http://cutiecats.dk/killinger.shtml

Hilsen
Lisbeth
-·:| Husk gæstebogen |:·-

Fra : Kate

Dato : 07-05-02 22:03

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in

> [...]
> er lys nok. De første billeder af Jack og Phumba er taget med mit
> webcam, du kan jo evt. ta' et kig på dem så du får en idé om hvad

Bedre sent end aldrig
Jeg har endnu ikke fået prøvet min nye webcam. Det hører til min
"arbejdscomputer" (ikke at jeg har tænkt mig at arbejde på den, men mit
arbejde mente på det bestemteste at jeg trængte til en ny og den
kan jeg bare ikke finde ud af at få på nettet. Det kommer, men lige nu
har jeg sat den gamle til igen så jeg kan få styret mine abstinenser.
Ligeså snart det hele virker skal jeg nok "skyde" de misser som er til
at lokke, dvs Lante og Johan.

Kate