MS Windows
briani 27239
LAAANGSOMT Media player
Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 27-04-02 11:03

Hej !

Mit Winodws media player er blevet meget langsomt om at starte op, har en
ven hvor den gør det samme...
Vi fatter ikke hvorfor, alt andet er sku hurtigt nok, men lige det er der
problemer med...
Nogen der kender en "kur" så det kommer til at virke ordenligt igen?

Vores system

Duron 800@933
256/512 ram
Windows XP
soltek sl75-kav

Mvh

Jan

Fra : Windom Earle

Dato : 27-04-02 11:07

Brug Media Player 6.4 i stedet for det skrammel den er sat til at afspille
med (mplayer2.exe, ligger i samme mappe som den anden.)

Fra : Preben Charles Niels~

Dato : 27-04-02 15:21

Prøv http://www.p-c-n.dk/filer/XPAntiSpy3-English.zip

--
Preben Charles Nielsen, med loddekolbe og foran "tastaturet" siden 1970.
Mod licens betalte politiske fantaster, luk DR. Spar sponsor penge til

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 29-04-02 06:43

Hvad skulle den gøre?

Mvh