Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Problem fikset
Fra : Tonny Eskesen

Dato : 27-04-02 10:26

Hæi folkens

Så virker IE dælme igen og jeg kan hente filer i den helt store stil.

Hentede IEradicator, brugte den også hentede IE 5.0 fra TDC Netbasis
og nu kører det bare.

Kan ikke se de helt store forskelle på 5.0 og 6.0 så den beholder jeg da
bare.

hamselv herfra

--
hamselv(@)dkmc.dk
www.dkmc.dk

Fra : Benny Andersen

Dato : 27-04-02 23:15

Ja! Det er et fint lille program.

Jeg havde også en masse bøvl med 6.0 og ville derfor skifte til 5.5 efter en
IEradicator-kørsel.
Af bare nysgerrighed prøvede jeg installerer 6.0 igen og mindsandten om det
ikke bare virkede.

mvh benny a

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-02 23:33

Sun, 28 Apr 2002 00:14:52 +0200, skrev "Benny Andersen"
<benny.andersen@post2.tele.dk>:

>[Indlæg + bundcitat fraklippet]

Når du svarer på et indlæg vil du så ikke godt citere efter
netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Benny Andersen

Dato : 28-04-02 23:14

> [...]
> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

> Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -

Jeg er enig og skal prøve at efterleve det.

mvh benny a

Fra : find clausen

Dato : 28-04-02 21:54

On Sat, 27 Apr 2002 11:26:17 +0200, "Tonny Eskesen"
<hamselv(@)nypost.dk> wrote:

> Kan ikke se de helt store forskelle på 5.0 og 6.0 så den beholder jeg da
> bare.

Næh du, IE6 er kun til tests !!!
Der er eddermuggeme mange fejl på den ... !!!

--

find clausen
http://www.photopress.dk/