bip ved afsending af sms?
Fra : SACA2

Dato : 27-04-02 10:35

Min nye nokia 3310 pipper ikke når jeg sender sms´r. Det gjorde den
gamle nokia 5110.
Jeg er gået fra tdc til telia har det noget med det at gøre?
Jeg ville også gerne have den til at sende "rapport", så jeg kan se om
modtageren har modtaget min sms.

http://www.kandu.dk/

Fra : Dennis Lange

Dato : 27-04-02 13:48

SACA2 <SACA2.news@kandu.dk> tastede:
> Min nye nokia 3310 pipper ikke når jeg sender sms´r. Det gjorde den
> gamle nokia 5110.

Øøh?

> Jeg er gået fra tdc til telia har det noget med det at gøre?
> Jeg ville også gerne have den til at sende "rapport", så jeg kan se om
> modtageren har modtaget min sms.

Du skal slå funktionen Transmissionsrapporter til.
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : SACA2

Dato : 27-04-02 14:12

Tak for svaret Dennis Lange.Jeg prøver der.hv SaCa2

http://www.kandu.dk/

Fra : Devast8or

Dato : 27-04-02 15:02

Har du ikke fået slået den fra? Prøv at kigge under lydindstillinger, der
burde den være.

Devast8or

--
Spamfilter activated