MS Windows
briani 27239
Kan ikke sende og modtage e-mail
Fra : Jørgen Madsen

Dato : 27-04-02 09:58

Kan ikke sende og modtage e-mail`s.
Bruger Windows 98 SE-Outlook Express 6.0.
Postserver-12move.dk
News.12move.dk-nyhedsgruppen virker fint.
Internet Explorer 6.0 virker også fint.
Problemet er ,når jeg skal sende og modtage post (e-mail`s) i Outlook
Express 6.0
Får følgende fejlmeddelse,når jeg prøver at tilslutte til serveren.
Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes:Konto:"12move.dk" ,Server
"12move.dk"
Protokol : POP 3 : Port : 110 sikker (SSL) : Nej .
Sockel- fejl : 10060 , Fejlnummer 0x800CCCOE.
Er der nogen ,der kender denne fejlmeddelse , hvad den betyder?
Er det min computer, der er fejl på ??
Er det Postserveren ??
Er det en virus ,der laver problemer (har kørt virus-programmet flere
gange-ingen virus fundet)
Ville blive meget glad ,hvis nogen kunne hjælpe, da jeg ikke kan sende og
modtage e-mail`s,
har haft problemet i nogle dage:
Mvh.
Jørgen Madsen

Svar venligst i denne gruppe + på denne e-mail: snedker.madsen@teliamail.dk
På forhånd "TAK"

Fra : Chipmand

Dato : 27-04-02 10:26

On Sat, 27 Apr 2002 10:58:26 +0200, "Jørgen Madsen"
<snedker.madsen@teliamail.dk> wrote:

> [...]
>gange-ingen virus fundet)
>Ville blive meget glad ,hvis nogen kunne hjælpe, da jeg ikke kan sende og

Hej.
Har haft samme problem. Ret 12move til tiscali så virker det igen.
12move er lagt ind under tiscali nu da Shell har trukket sig ud af det
sammenarbejde.

mail.tiscali.dk
smtp.tiscali.dk

Mvh
Chipmand

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 27-04-02 18:44

Hej" Chipmand"
Takker mange gange for hjælpen,
det virkede :
Mvh.
Jørgen

Fra : Madsen

Dato : 27-04-02 14:25

Jørgen Madsen skrev:

> Sockel- fejl : 10060 , Fejlnummer 0x800CCCOE.
> Er der nogen ,der kender denne fejlmeddelse , hvad den betyder?

Den betyder: Cannot connect to server.
Enten har du ikke opsat dine kontoindstillinger rigtigt inde i OE eller
også har 12move måske problemer. De må have en driftside hvor du kan se
om der er noget galt.

> Svar venligst i denne gruppe + på denne e-mail:
> snedker.madsen@teliamail.dk
> På forhånd "TAK"

Hvorfor? Kan du ikke komme ind i nyhedsgruppen?

Fut: <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express> hvor
svar til dette indlæg vil havne.

Madsen.