Håber ikke det er OT
Fra : Robert Jensen

Dato : 04-02-01 16:29

Jeg har netop købt en bærbar og er derfor gået i gang med at lave noget lan
imellem dem.

Det jeg har brug for er et program eller en måde hvor der gør at jeg kan
koble på netwærket med den bærbare og så relativt nemt sørge for at
synkronisere alle mine mails, således at de mails der måtte være i min
udbakke på den bærbare automatisk bliver sendt fra den stationære.

Har prøvet rejsetasken, men den siger at mails'ne hører til på den bærbare
og at den ikke vil synkronisere dem.
og det med at makere og flytte, er ikke specielt praktisk når man også
snakker om nyhedsgruper med over 1000 mails.

Tænkte at hvis der var nogle der vidste det, så måtte det være her de skulle
findes.

på forhånd tak

Robert