MS Windows
briani 27239
WinXP: Partition forsvundet
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 27-04-02 09:33

Jeg har for et par dage siden downlaodet DiskKeeper for at gå
defragmenteret min ene partition i bund. Da jeg så satte den til at lave
en boot-time defragmentering af min partition, så må der åbenbart være
sket en fejl. I hvert fald er det ikke muligt at boote på min XP-
partition, og når jeg booter på min arbejdspartition (Windows 2000), så
siger den, at

d:\ is not acessible

The File or directory is corrupted and unreadable.

Hvad kan jeg gøre ?

Et (ukvalificeret) bud kunne være, at det er min bootsecktion, der er i
stykker - i hvert fald har jeg et lille håb om, at de data der lå/ligger
på partitionen er der endnu - da jeg ikke har kunnet boote op på den.

De data der ligger på den er "moderat" vigtige for mig, da jeg ikke har
fået taget backup i et stykke tid ... så hvis det kan klares ved at købe
et program til at gøre det, så er jeg også interesseret i det :)

Med triste hilsener ... :'(

/Jesper Stocholm

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 27-04-02 09:34

Jesper Stocholm <spam200204@stocholm.dk> wrote in

> [...]
> være sket en fejl. I hvert fald er det ikke muligt at boote på min XP-
> partition, og når jeg booter på min arbejdspartition (Windows 2000),

jeg skal måske lige præcisere, at det er når jeg er bootet på min Windows
2000 partition og via Windows Explorer forsøger at se indholdet af mit D-
drev, at den kommer med nedenstående fejl.

--
/Jesper Stocholm