Destryer command
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 27-04-02 09:11

Er dette spil godt???
Jeg har spillet SH2 , og var nogenlunde tilfreds med det.
Er multiplayerdelen god ? -evt mod SH2 spillerer.

Er spillet - lige som SH2- bygget op over missioner , eller er man på "fri"
patrulje?

hygge
Martin

Fra : Gerner

Dato : 27-04-02 11:52

On Sat, 27 Apr 2002 10:11:03 +0200, "Martin Jørgensen" <martin@heidiogmartin.dk>
wrote:

> [...]
>Er multiplayerdelen god ? -evt mod SH2 spillerer.
>
>Er spillet - lige som SH2- bygget op over missioner , eller er man på "fri"

Da spillene er "ens" opbygget, så er der ikke mere i destroyer command end i
silent hunter 2.

Multiplay synes jeg er bedst over et lan, men når folk der spiller de 2 spil på
serveren bliver bedre til det, så kan man også spille det over serveren.

Der er faste maps i multiplay og faste opgaver for ubåde contra destroyere.
Og ubåd contra ubåd og destroyer contra destroyer, dog er der i disse spilformer
"fri" patrulje (melee) men de skal jo finde hinanden før eller senere og slås om
det.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto