Hornfisk
Fra : THOMAS WILLADSEN

Dato : 27-04-02 08:50

Jubiiii jeg var nede ved Gedser i går sidst på eftermiddagen, efter ½ times
fiskeri kom det første hug, en stor hornfisk, nogle minutter senere endnu en
og endnu en, alle bed "rigtigt", dagens sidste kast gav en laks på 1.13 og
48cm. en dejlig kold dag.
Go vind

Thomas

Fra : THOMAS WILLADSEN

Dato : 27-04-02 09:12

sorry en lystfiskerhistorie er god, men en laks ummm på 48 cm, mon ikke der
kommer en eller flere efter mig?Det var altså KUN en havørred, sorry
folkets...... Go´dag

THOMAS WILLADSEN <jatowil@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BIsy8.7$bV3.636@news.get2net.dk...

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 29-04-02 08:45

Ja ellers skulle den jo ogå være sat ud!

mvh

Erik Breum Petersen