Fifa 2002 world cup og Microsoft Gamepad
Fra : Anders Jensen

Dato : 27-04-02 02:56

Når man indstiller controls'ene til gamepad'en i dette spil, bliver der
byttet helt om på dem inde i spillet. Nogen der har stødt på samme problem?

Fra : Greatdane

Dato : 27-04-02 09:31

Jeg har prøvet det med Fifa 2002 og mit Gravis eliminator gamepad. Der er
den slet ikke i stand til at gemme en konfiguration. Selv om jeg ændrer
opsætningen er det altid de samme som default instillingen i spillet. Ret
irriterende, og det virkede ellers til at starte med, men af en eller anden
grund virker det ikke længere....

Jeg har prøvet at opdatere drivers til det nyeste uden held....

Fra : Per

Dato : 27-04-02 14:34

Hej !

Anders Jensen skrev

> Når man indstiller controls'ene til gamepad'en i dette spil, bliver der
> byttet helt om på dem inde i spillet. Nogen der har stødt på samme
problem?

Jep, det er det samme med mit Logitech Wingman cordless, det er lidt surt at
man ikke kan indstille det efter behag :(

Hilsen Per

Fra : ArJo

Dato : 27-04-02 15:50

In article <3ccaa8cf$0$97317$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
tosseper@hotmail.com says...
> Hej !
>
> Anders Jensen skrev

> problem?
Virker fint her med et Gravis Gamepad Pro
ArJo