Problem med explorer
Fra : kbdut

Dato : 27-04-02 01:27

Jeg har et kæmpe problem med explorer 6.0

Der er nogle internet sider jeg ikke kan komme på men som jeg har kunnet
komme på inden jeg opdaterede til 6.0 og windows XP. det er for eksempel
lige netop kandu som jeg godt kan komme til forsiden men hvis jeg vil
logge på siger den at jeg skal prøve at opdatere siden men det hjælper
ikke. det er også galt med netbank (nordea) forsiden fejler ikke noget
men ligeså snart jeg vil logge på sker det samme ligesådan når jeg skal
hente mail på yahoo.com. eller visse andre sider som komogvind, kims.
andre sider hvor der skal logges på er iorden så jeg forstår ikke hvor
problemmet ligger KAN I HJÆLPE jeg er ved at blive desperat over at jeg
skal låne en pcér for at læse min post da jeg kun har en "hotmail".

Hilsen
Karsten

http://www.kandu.dk/