Jedi Knight 2
Fra : / / dentro / /

Dato : 27-04-02 01:14

Er det egentlig helt nyt det her spil? Jeg har først lige opdaget det
nu, og troede egentlig det var halvgammelt, men alle snakker om det
her i gruppen ... det er lækkert med noget rigtig Star Wars stemning
mens man venter på den nye film.

I dag skulle jeg så spille multiplayer (og dermed også lege med
lyssværd) for første gang. Er du vimmer mand det er svært! Er der
nogen der har nogle tips og tricks? Jeg synes ikke man har en skid
kontrol over sit sværd, man trykker bare helt vildt mens man løber
rundt som en forvirret høne.
Kan man egentlig lave combos (kombinationer)? ... Og så alt det der
magi ("force") kan jeg heller ikke rigtigt få til at fungere.

/ / dentro / /

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 27-04-02 08:18

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote in message

> I dag skulle jeg så spille multiplayer (og dermed også lege med
> lyssværd) for første gang. Er du vimmer mand det er svært! Er der
> nogen der har nogle tips og tricks?

Det hele står i den medfølgende manual

Jeg har en FFA-server kørende på 212.97.205.11:28070
og en Saber-Duel-only på 212.97.205.11:28080

--
Mvh HAA.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-05-02 09:23

On Sat, 27 Apr 2002 02:13:55 +0200, "/ / dentro / /" <kena@mail.dk>
wrotd:

> [...]
>Kan man egentlig lave combos (kombinationer)? ... Og så alt det der
>magi ("force") kan jeg heller ikke rigtigt få til at fungere.

du skal jo finde kraften