Bi curiosity...
Fra : lowlife

Dato : 27-04-02 00:18

Hej igen!

Har en del emner som jeg gerne vil spørge om henad vejen.

Som overskriften antyder handler det om nysgerrighed vedrørende
seksualitet overfor sit eget køn.
En ting som jeg af naturlige årsager ikke har nogen erfaringer med er
kvinders biseksualitet. Ikke forstået som "identitet" eller som noget
kvinder har "erklæret" sig.
Jeg har gennem årene fået det indtryk at nogle kvinder har sex med en
anden kvinde af forskellige årsager selvom de ikke anser sig selv for
at være biseksuelle eller lesbiske. Mit indtryk er at nogle kvinder
har sex med en anden kvinde (som regel en meget god veninde) fordi de
enten er nysgerrige og vil afprøve det eller for at kompensere for en
manglende mandlig livsledsager eller kæreste.

Mine indtryk er resultater af at læse "mellem linier" og kvinders
kropssprog. Nogle gange kan det være rygter, som får mig til være mere
observant når det kommer til de små detaljer. Så er der naturligvis
også nogle kvinder, som har fortalt mig at de kender én som kender én
osv.

Det jeg gerne vil spørge om er:

"Er det udbredt at kvinder har sex med en anden kvinde på grund af
ovenstående årsager?"

"Ville du som kvinde have sex med en anden kvinde på grund af
ovenstående årsager?"

På forhånd tak for svar.

Med venlige hilsener,

P.

Fra : Ghita

Dato : 27-04-02 10:05

"lowlife" <danishpastrydk@yahoo.dk> skrev :
> [...]
> enten er nysgerrige og vil afprøve det eller for at kompensere for en
> manglende mandlig livsledsager eller kæreste.

For mit eget vedkommende har jeg været 13-14 år tror jeg nok, og det
var for at lære min egen krop at kende. Og det var også med min
bedste veninde.
Hvor udbredt det var i vennekredsen på det tidspunkt ved jeg ikke for
ingen råbte højt om det.
Jeg har ikke senere prøvet, og har heller ikke lyst.
Ghita

Fra : lowlife

Dato : 27-04-02 18:10

<snip>
> [...]
> ingen råbte højt om det.
> Jeg har ikke senere prøvet, og har heller ikke lyst.

Tak for dit svar.

Hilsener,

P.

Fra : lowlife

Dato : 28-04-02 17:29

danishpastrydk@yahoo.dk (lowlife) wrote in message news:<21800168.0204270910.75efc6ca@posting.google.com>...

> <snip>

Det lyder måske lidt fjollet det jeg spørger om nu, men efter at have
tænkt over dit svar melder der sig et spørgsmål: "Var det en seksuel
oplevelse?"

For at uddybe sprørgsmålet lidt, så vil jeg gerne vide om det var en
form for "barneleg", som blev gjort interessant af nyhedens interesse
så at sige, eller om det var decideret en fysisk seksuel oplevelse med
orgasme.

Nogen gange undrer jeg mig selv over hvorfor jeg vil vide det jeg
spørger om.

Med venlige hilsener,

P.

Fra : Ghita

Dato : 28-04-02 19:37

> Det lyder måske lidt fjollet det jeg spørger om nu, men efter at have
> tænkt over dit svar melder der sig et spørgsmål: "Var det en seksuel
> oplevelse?"

Ja, men idag kunne jeg ikke drømme om at gentage det.
Ghita

Fra : Gudrun

Dato : 28-04-02 17:53

"lowlife" <danishpastrydk@yahoo.dk> wrote in message
> Hej igen!
>
> Har en del emner som jeg gerne vil spørge om henad vejen.

Du spørger bare løs! *S*

> Som overskriften antyder handler det om nysgerrighed vedrørende
> seksualitet overfor sit eget køn.

Ja, her der det så jeg godt gad høre om du selv har udforsket dette?

> [...]
> osv.
>
> Det jeg gerne vil spørge om er:
>
> "Er det udbredt at kvinder har sex med en anden kvinde på grund af

Aner det ikke, for har nogle frygteligt bornerte veninder, som ikke snakker
sex! Har i hvert fald aldrig selv haft sex med en anden kvinde af de
årsager...

> "Ville du som kvinde have sex med en anden kvinde på grund af
> ovenstående årsager?"

Jeg har aldrig rigtigt tændt på ideen om at have sex med en anden
kvinde...og dog...
Jeg kan huske at jeg engang, for mange år siden, deltog i et kursus hvor
underviseren var en meget spændende kvinde.
Af en eller andet grund tændte jeg klart på hende...
Der var kemi og jeg var ikke 2 sekunder i tvivl om, at hun gerne ville
forfølge det.
Jeg gjorde ikke noget ved det, fordi jeg var i forhold (er monogam medmindre
andet er aftalt) og vel også fordi jeg i stedet for brugte meget energi på
at reflektere over det her "underlige" der overgik mig...

Sidenhen er det ikke sket for mig og jeg har derfor ikke tænkt mere over
det.

Nu leger vi en del herhjemme og har snakket om at vi gerne vil prøve at have
en ekstra pige med i legen, men der er rift om dem og så det er ikke så let
at finde lige hende vi har lyst til at indlemme i vores sjov...

Ja, måske vil jeg have sex med en anden kvinde fordi jeg er blevet
nysgerrig...

Jeg aner ikke hvordan jeg i situationen vil reagere, men umiddelbart er det
ikke en drøm/fantasi jeg går med. Måske ender det med at jeg syn's det er så
frækt at jeg ikke kan lade hende være, men bliver nødt til at "pille" lidt -
skulle ikke undre mig *S*, men som sagt er det ikke noget jeg nogensinde har
fantaseret om.

> På forhånd tak for svar.

Selv tak da *S*

> Med venlige hilsener,
>
> P.

Med mindst lige så venlige hilsner Gudrun (Årh, så pyt da...et kram ozze)

Fra : lowlife

Dato : 29-04-02 00:25

"Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> wrote in message news:<3ccc28dd$0$97296$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

<snipsnip>

> Ja, her der det så jeg godt gad høre om du selv har udforsket dette?

Det må jeg så tilstå, at det har jeg ikke. Det har end ikke været
under overvejelse.

Men, for nogle år siden udvekslede jeg selvskrevne erotiske noveller
med en kollega, og følgende spurgte hun mig om nøjagtig det samme. Det
spekulerede jeg så over, og kom til den konklusion, selvom den er
meget teoretisk, at det nok kunne komme på tale (i det konkrete
tilfælde med hendes mand).
Jeg ville nok gå med til det under helt specielle omstændigheder,
noget á la mange de svar som jeg har fået på min tråd "Hvad synes
kvinder om sæd?". Det er ikke noget jeg selv tænder på, men kan det
ophidse kvinden, og synes den anden fyr også det ville være værd at
prøve, så ville jeg måske prøve det. Men, og det er meget vigtigt, det
skulle være en gut som jeg helt klart ville finde sympatisk. Mere kan
jeg egentlig ikke sige til det.

<snipsnip>

> Aner det ikke, for har nogle frygteligt bornerte veninder, som ikke snakker
> sex! Har i hvert fald aldrig selv haft sex med en anden kvinde af de
> årsager...

Hvad kan man sige? Andet end det er synd og skam dine veninder
ikke snakker sex. Hvor Søren finder man sådan nogen henne, jeg troede
alle veninder snakker om sex.

> [...]
> en ekstra pige med i legen, men der er rift om dem og så det er ikke så let
> at finde lige hende vi har lyst til at indlemme i vores sjov...

Jeg tror nu ikke det er umuligt, men det kræver nok noget tålmodighed.

> Ja, måske vil jeg have sex med en anden kvinde fordi jeg er blevet
> nysgerrig...

Jeg bliver vildt ophidset af to kvinder sammen seksuelt, specielt hvis
de har tænkt sig at lege med mig osse. Har faktisk prøvet det en
enkelt gang.
Nogle mænd stiger af på den tanke.

> [...]
> skulle ikke undre mig *S*, men som sagt er det ikke noget jeg nogensinde har

Her kan jeg bare tilslutte mig 100%

> Selv tak da *S*

> Med mindst lige så venlige hilsner Gudrun (Årh, så pyt da...et kram ozze)

{{{kramze}}}

P.

Fra : Gudrun

Dato : 29-04-02 12:14

> "Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> wrote in message
>
> <snipsnip>

> Det må jeg så tilstå, at det har jeg ikke. Det har end ikke været
> under overvejelse.

Nej, det samme her egentlig... Har aldrig begivet mig ud på fantasiens hav
med en kvinde ved hånden, men skulle måske prøve...

> Hvad kan man sige? Andet end det er synd og skam dine veninder
> ikke snakker sex. Hvor Søren finder man sådan nogen henne, jeg troede
> alle veninder snakker om sex.

Ja, ville det ikke være fedt? Men mine gør alzååå ikke...

Jeg er 38 og har altid været frimodig, men har ikke før nu fundet
piger/kvinder som kunne snakke frit om lyster og sex og det har ærgret mig,
men til gengæld har mine mandlige venner været kanongode sparringspartnere
når det så kom til det.
Nu har jeg endelig, som 38-årig, fundet en pige som ligner mig meget og
gider snakke om lyster, fantasier og hva' vi ellers kan finde på - hvor er
det herligt!

Gud ved om det er symptomatisk for kvinderne i min aldersgruppe. Er der
andre kvinder herinde som oplever/har oplevet det samme? Måske en tråd?
Hmmm, tænker...

Mange af mine veninder er heller ikke specielt vilde med sex. De betragter
det mere som pligt end som et behov de selv har og skal handle på... Synd
for dem!

> Jeg tror nu ikke det er umuligt, men det kræver nok noget tålmodighed.

Tror sørme jeg/vi har fundet hende... Så mon ikke vi snart skal have tjekket
om "fruen" kan lade hende være *G*

> Jeg bliver vildt ophidset af to kvinder sammen seksuelt, specielt hvis
> de har tænkt sig at lege med mig osse. Har faktisk prøvet det en
> enkelt gang.
> Nogle mænd stiger af på den tanke.

Tror bestemt at manden herhjemme ville ELSKE at lege den leg *S*

Mange mandagshilsner Gudrun