MS Windows
briani 27239
Backup e-mail
Fra : Kristian

Dato : 26-04-02 22:59

Skal tage backup af mine mails i windows xp man kan ikke finde dem, hvor
ligger de ?

Har søgt under *.dbx og indbakke

Fra : Kristian

Dato : 26-04-02 23:17

Har virkelig snartt brug for det da jeg har en virus der sletter nogle
tilfældige filer hver dag.

windows kører snart ikke mere

Fra : Jens Jensen

Dato : 26-04-02 23:33

Det afhænger vel af hvilken e-mail klient du bruger.

Hvis der er tale om outlook 2000 villle jeg lave en backup ved at eksportere
emails til en .pst fil.

Hvis der er tale om outlook express findes dine mail nok under noget der
svare til

C:\Documents and Settings\???\Local Settings\Application
Data\Identities\{???}\Microsoft\Outlook Express

m.v.h.

Jens

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-04-02 23:52

"Kristian" <Falk-Petersen@adslhome.dk> wrote in message
> Har virkelig snartt brug for det da jeg har en virus der sletter nogle
> tilfældige filer hver dag.

Har du ikke antivirus ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 26-04-02 23:26

"Kristian" <Falk-Petersen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Skal tage backup af mine mails i windows xp man kan ikke finde
> [...]

Documents and settings din brugermappe - Lokale indstillinger
(Local Settings) - Application Data - Identities - osv indtil du
finder en en mappe der hedder Outlook Express.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 26-04-02 23:40

"Kristian" <Falk-Petersen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Skal tage backup af mine mails i windows xp man kan ikke finde dem, hvor
> ligger de ?

Gå ind i Funktioner -> Indstillinger -> Vedligeholdelse -> Lagringsmappe

Så kan du se, hvor de er, og evt. flytte dem

Vh
Peter

Fra : Kristian

Dato : 27-04-02 09:29