Hvad laver fru jensen?
Fra : Flemming Svendsen

Dato : 26-04-02 21:44

I Binaer ligger et billede fra FT 1840 Helsingør: "Hvad laver fru Jensen"
I første omgang ser det ud til der står "Manden er jorbruger", men jeg er
langt fra sikker.
Manden er ikke at finde på samme adresse.
Hele afsnittet i protokollen er skrevet ualmindeligt ubehjælpsomt, så jeg er
ved at miste håret.
På forhånd tak for hjælpen.
Flemming Svendsen.

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 27-04-02 08:03

On Fri, 26 Apr 2002 22:43:43 +0200, "Flemming Svendsen"
<flemclar@mail.dk> wrote:

>I Binaer ligger et billede fra FT 1840 Helsingør: "Hvad laver fru Jensen"
>I første omgang ser det ud til der står "Manden er jorbruger", men jeg er
>langt fra sikker.

Jamen det behøver du da ikke at være - usikker altså

Jeg er i hvert fald helt enig i din tydning.

--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 27-04-02 09:11

Tak for det.
Så sætter jeg min lid til gruppen her, der er endnu 10 -15 sider med
klatter, svineri og hjælpeløs skrift !
(Det vil nok øge trafiken lidt på den binaere.)
Hilsen Flemming Svendsen.