ballonkat...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-04-02 21:58

i forbindelse med min søns fødselsdag her den 19 april, havde jeg pustet en
bunke balloner op og placeret strategisk rundt omkring i lejligheden.....
nu har rasmine så fundet ud af at de er nogle sjove bæster*G*
hun fandt her den anden dag en lang en ( i kender dem godt) og møvede rundt
med den... bed sig fast i "mundstykket" og fik i det hele taget timer til at
gå med at lege med denne hersens ballon*S* utroligt nok gik den ikke i
stykker.

jeg mener jeg har i løbet af i nat hørte en knald men da der ingen kat kom
fræsende i skræk går jeg ud fra at det måske bare var "ubestemmelige lyde i
natten" som der jo er en del af når man har katte og børn i huset*G*

nu har rasmine så kastet sin kærlighed på en anden ballon... en flot rund
grøn en... hun render og dasker til den med stor intensitet og virker
virkelig dybt koncentret om at ramme PRÆCIST på "mundstykket" hver gang*G*
det er faktisk ret underholdende... lidt lige som at se på folk der spiller
det der spil hvor de kaster en bold op imod en væg igen og igen..... hun
kaver konsekvent den samme bevægelse*G* men sørger for at bevæge sig rundt
så hun hele tiden lige skal tænke lidt over det næste træk*G*

det er skønt at ha kat )

--
knus sabina

der pt arbejder intenst på en sprit ny hjemmeside om kronisk
tarmbetændelse....