ISDN 2 kanaler
Fra : Steen Jeberg

Dato : 04-02-01 15:51

Jeg har ISDN men det driller hver gang jeg vil bruge 2 kanaler. Har to Lasat
modemmer Speed 2 og Unique 1280 i a/b. Uanset hvilket af de 2 modemmer så
kan jeg ikke ringe op til internettet hvis begge kanaler er afkryset, men
hvis jeg bruger 1 kanal går det fint. Har du en ide om hvad der kan være
galt??
Hvilket stk skal ISDN kablet sidde i på NT boksen. ISDN eller S-bus stikket
??

MVH Steen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-02-01 18:19

> Hvilket stk skal ISDN kablet sidde i på NT boksen. ISDN eller S-bus
stikket
> ??

Det er ligegyldigt.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Dann Pedersen

Dato : 04-02-01 21:13

"Steen Jeberg" <sjeberg@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis jeg bruger 1 kanal går det fint. Har du en ide om hvad der kan være

Hvor har du krydset det af? I konfigurationsprogrammet eller.....? Og ikke
mindst hvad giver den af fejl?

Dann Pedersen

Fra : Steen Jeberg

Dato : 04-02-01 21:15

Jeg kører både Win 2000 og win 98. Jeg krydser af i Config programmet.
Fejlen viser sig ved at ved 2 kanaler afkrydset. Ja så ringer den ikke op.
Opkaldsvinduet står bare og venter. Ved 1 kanal går det fint. Problemet er
opstået efter at jeg er flyttet og med nuv opsætninng og modemmer virkede
det på min
tidligere adresse perfekt. Jeg har NT boksen eller Teledk "opsætning" af
denne
mistænkt, men hvad ved jeg. derfor håbede jeg at der i denne gruppe
måske var en der havde oplevet noget tilsvarende og derfor kendte løsningen.
Modemmet er opdateret med nyeste driver og firmaware, men det hjalp ikke.

MVH Steen
sjeberg@image.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-02-01 21:27

> [...]
> det på min
> tidligere adresse perfekt. Jeg har NT boksen eller Teledk "opsætning" af

Kan du bruge to kanaler fordelt på to enheder (fx tale og net på samme tid)?
I så fald er det ikke NT'en

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-02-01 01:14

Sun, 4 Feb 2001 21:15:26 +0100, skrev "Steen Jeberg"
<sjeberg@image.dk>:

>Jeg kører både Win 2000 og win 98. Jeg krydser af i Config programmet.
>Fejlen viser sig ved at ved 2 kanaler afkrydset. Ja så ringer den ikke op.
>Opkaldsvinduet står bare og venter.

Det er vel ikke fordi du prøver med Cybercity fastpris (til kr.
495,-)?

Her kan du ikke køre med to kanaler, kun en.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.