Lidt OT, ang. t-shirst køb
Fra : Rikke & Brian

Dato : 26-04-02 19:43

Hejsa

Jeg ved at dette er lidt OT, men jeg ved bare ikke lige hvor jeg ellers skal
spørge (henvis mig gerne til en anden gruppe)

Hvis man ønsker at købe t-shirst (både på nettet, men også i en butik) med
diverse film/tegneserier logos/billeder, hvor skal man så gøre det. Siderne
må meget gerne være danske, men engelske er også ok.

Det jeg leder efter er bl.a. t-shirst med marvel figuerer og anime.

--
,,,,,
/`^´\

Fra : Morten DH

Dato : 27-04-02 11:44

Rikke & Brian <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVETHIS> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cc99fe4$0$3800$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
> må meget gerne være danske, men engelske er også ok.
>
> Det jeg leder efter er bl.a. t-shirst med marvel figuerer og anime.

SVJH ligger både Fantask og Faraos Cigar inde med den slags (ligger i KBH)
men prøv evt. www.fantask.dk