2 simkort ??
Fra : MBJ

Dato : 26-04-02 17:38

Er der nogen der har erfaring med adaptoren fra Thansen til 2 simkort i
samme telefon ???

Virker det ok eller ??

Kan adaptoren evt. flyttes til en anden model end den er købt til ??

Michael

Fra : John

Dato : 26-04-02 18:01

Ja de virker OK - men tager en hulens masse strøm!!!!!

Adaptoren passer kun til den model den er købt til - pånær 3310/3330

MvhJohn

Fra : Frank W

Dato : 26-04-02 20:26

On Fri, 26 Apr 2002 19:00:45 +0200, "John" <jjensen@image.dk> wrote:

>Ja de virker OK - men tager en hulens masse strøm!!!!!

Min adapter (5110) virkede slet ikke..uanset hvad jeg gjorde, ville
den kun tage kort 2 selv om man byttede om på simkortene. Desuden blev
telefonen ca ½ cm tykkere...

Ellers en spændende ide.

Hilsen
Frank W.

Fra : Lars Kvorning

Dato : 27-04-02 16:02

Jeg har købt tilsvarende model til en 6510. På specifikationerne til
"bagklappen" stod der, at man skifter kortet ved at slukke og tænde
telefonen. På min er der en lille kontakt, som jeg skal skifte over.
Desværre kan man godt komme til at skifte den, når man tager den op af
lommen. Så skriver telefonen "Indsæt SIM-kort".

Telefonen bliver noget tykkere og er slet ikke så elegant - men hvad gør man
ikke for at kan bruge sin arbejds-mobil privat!