Lisa 'Left Eye' Lopes er død
Fra : Ole :-\)

Dato : 26-04-02 17:27

Så er det slut med TLC. L - Lisa "Left Eye" er død.

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=162209

Ole
(Idag grædende)

Fra : Rhythm

Dato : 26-04-02 19:39

" Ole " <ole@"x"spontek.dk> skrev i en meddelelse
> Så er det slut med TLC. L - Lisa "Left Eye" er død.
>
> http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=162209
>

> Ole
> (Idag grædende)

Græd hellere for de 18 likviderede personer i Tyskland istedet for.
Det sætter Lisa i skyggen.

Rhythm

Fra : Aston Villadsen

Dato : 26-04-02 20:00

On Fri, 26 Apr 2002 20:39:20 +0200, "Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk>
wrote:

>" Ole " <ole@"x"spontek.dk> skrev i en meddelelse

>Græd hellere for de 18 likviderede personer i Tyskland istedet for.
>Det sætter Lisa i skyggen.
>
>Rhythm

Fordi det var flere der døde?

Aston

Fra : Rhythm

Dato : 26-04-02 20:53

"Aston Villadsen" <aston@villadsen.com> skrev i en meddelelse

> Fordi det var flere der døde?
>
> Aston

Næ, fordi de blev likvideret koldblodigt og ikke dræbt ved et uheld.

Fra : Sunz

Dato : 26-04-02 22:45

Rhythm skrev:
>Græd hellere for de 18 likviderede personer i Tyskland istedet for.
>Det sætter Lisa i skyggen.

Har du totalt glemt hvilken NG du skriver i i øjeblikket? Den hedder:
DK.KULTUR.MUSIK. Dvs at selvfølgelig skal man have lov til at nævne når en
inden for musikken er omkommet.

Vil du så ha at vi også skal nævne at 12 er blevet dræbt af bombe i Pakistan
idag?

Get a life... Eller i det mindste så find en anden NG der vil høre om den
tragiske nyhed fra Tyskland

-Sunz

P.S. Nu skal du ikke tro at jeg ikke også synes det er frygteligt med det
der skete i Tyskland idag. Men det behøves vel bare ikke nævnes i en NG hvor
det handler om musik???

Fra : Peter G.

Dato : 26-04-02 22:35

In article <3cc9ca70$0$78766$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Sunz
<sune23@worldonline.dk> wrote...

> der skete i Tyskland idag. Men det behøves vel bare ikke nævnes i en NG hvor
> det handler om musik???

Hvilket også fik mig til at undre mig over hvorfor vi skulle høre om Mrs.
Lopez ;)

(Nej, jeg wyntes ikke hun lød til at have det store musiske talent. Men
nu er jeg også meget, meget kræsen når de gælder rappere :D )

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Morten Holm

Dato : 27-04-02 01:20

HEY....

Giver jer alle ret.... Det er sq sørgeligt at alle dem er døde... Men det er
også noget lort at snakke om i nogle nyhedsgrupper. Og hvis der er mange som
vil snakke om det, kunne vi jo lave en ny Nyhedsgruppe som hedder:
Folksomerdødeienulykke.dk og en der hedder tyskestudentermord.dk....

--
Mvh.
Morten

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-04-02 12:45

Morten Holm wrote:
> [...]
> vil snakke om det, kunne vi jo lave en ny Nyhedsgruppe som hedder:
> Folksomerdødeienulykke.dk og en der hedder tyskestudentermord.dk....

Det ville da være nogle underlige navne til nyhedsgrupper.
dk.folksomerdødeienullykke ville være mere normalt.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-04-02 02:17

> Græd hellere for de 18 likviderede personer i Tyskland istedet for.
> Det sætter Lisa i skyggen.
> Rhythm

Sikke noget ævl og sludder!

Selv om det, der skete i tyskland er meget tragisk, bringer det hverken
Lisa tilbage eller mindskers hendes død og andres sorg....

Det er en kynisk og ligegyldig måde at resonere på. Hvorfor denne foragt for
andre menneskers værdier og følelser?

Claus

Fra : Invader Zim

Dato : 27-04-02 11:58

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> wrote in message

> " Ole " <ole@"x"spontek.dk> skrev i en meddelelse

> Græd hellere for de 18 likviderede personer i Tyskland istedet for.
> Det sætter Lisa i skyggen.
>
> Rhythm

Intet dødsfald sætter noget andet dødsfald i skyggen, uanset grunden.
Hvis din mor i foregårs døde i en ulykke, ville du så holde op med at føle
sorg på grund af hvad der skete i tyskland?
Jeg har ingen interesse i den musik TLC laver/lavede, men bare fordi jeg
ikke kan lide musikken betyder det sgu da ikke at hun var mindre værd som
menneske end lærerne og børnene der blev myrdet i tyskland.
Nu må du sgu da styre dig.

-Invader Zim

Fra : Ole :-\)

Dato : 27-04-02 14:40

Jeg kan læse på andres svar at Rhythm har skrevet et indlæg, dog kan jeg
ikke se dette indlæg - mon det er blevet slettet fra min server?

Der må her på usenet være plads til men én linie, og ét link, at fortælle at
store navne i musikken er død. Og når der som her er tale om
million-sælgende-, prisvindede-artister/kunstnere må det formodes at andre
deler interessen for dette.

Jeg har selv været "fan" af TLC's musik siden de startede i 1991, og jeg
blev derfor ked, da jeg læste denne sørgelige meddelelse. TLC har eksisteret
i 10 år - det er længe, især når man som jeg endnu ikke er blevet 25. TLC
var en af de første grupper, som jeg begyndte at høre, upåvirket af
klassekammerater, familie og andre. Det var mig som kunne lide det.

Der er naturligvis flere andre grupper som jeg har kunnet lide fra staren,
men de fleste er allerede opløste, eller vores musiksmag er gledet fra
hinanden, som jeg sidder og skriver dette kan jeg ikke erindre andre
grupper, som jeg har fulgt siden deres start og til idag, hvorfor det er en
ekstra mærkelig følelse, at erfarer at det er slut på denne tramatiske måde.

Ole

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-04-02 16:51

" Ole " <ole@"x"spontek.dk>
> [...]
> ekstra mærkelig følelse, at erfarer at det er slut på denne tramatiske måde.

Rart at læse et så varmt indlæg om emnet. Det er helt naturligt at
nævne det her i gruppen, når en kendt musiker dør, og når det som
her kombineres med deling af en personlig erfaring med TLC's
musik, kan det næppe komme nærmere på gruppens formål.

Jeg har ikke haft det på helt samme måde med TLC, men det står
klart for mig, at de gennem en lang stribe moderne hits har været et
værdifuldt bidrag til r&b- og rap-musikken siden deres start. Og
i hvert fald albummet "Fanmail" var et lille mesterstykke af stærk
produktion og gode sange (trods en håndfuld ligegyldige numre).

Og som replik til Peter G's indlæg: Jeg har da heller aldrig opfattet
Lopez som den helt store kreative kraft, men hun har udfyldt sin
rolle i lydbilledet eksemplarisk - f.eks. "No Scrubs" havde ikke
haft samme kraft uden hendes signaturiske rap - og jeg tror, TLC
i høj grad har levet på medlemmernes indbyrdes forskelligheder.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter G.

Dato : 27-04-02 16:56

In article <aaehik$omf$1@sunsite.dk>, Peter Brandt Nielsen
<brandt@etklikherfra.dk> wrote...

> [...]
> i hvert fald albummet "Fanmail" var et lille mesterstykke af stærk
> produktion og gode sange (trods en håndfuld ligegyldige numre).

*Host* CrazySexyCool? Du vil da ikke mene Fanmail er bedre end CSC?

> [...]

> haft samme kraft uden hendes signaturiske rap - og jeg tror, TLC
> i høj grad har levet på medlemmernes indbyrdes forskelligheder.

Det vil jeg give dig ret i. Det samme kan nok siges om Waterfalls, selvom
jeg ikke er sikker.
(Vi kender vel alle det, med at man normalt har en tendens til at lide
den udgave, af et nummer, man først kendte)

IMØ det var nu mest T-Boz's (og til dels Chili) stemme som udgjorde
sangtalentet i den gruppe.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-04-02 12:29

"Peter G."
> *Host* CrazySexyCool? Du vil da ikke mene Fanmail er bedre end CSC?

*Host* selv. Jo, jeg foretrækker nok lidt Fanmail, men CrazySexyCool
er cirka lige så godt, når jeg tænker over det. Det burde have været
nævnt på lige fod med Fanmail.

> Det vil jeg give dig ret i.

Det er jeg glad for.

> IMØ det var nu mest T-Boz's (og til dels Chili) stemme som udgjorde
> sangtalentet i den gruppe.

Det er vel meget naturligt, når nu Left-Eye mestendels gjorde sig
som rapper... Jeg foretrækker Chilis stemme - hvis jeg skulle
vælge.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : rasmus carlsen

Dato : 27-04-02 20:25

" Ole " <ole@"x"spontek.dk> skrev i en meddelelse
> Så er det slut med TLC. L - Lisa "Left Eye" er død.
>
> http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=162209

jeg synes nu ikke musikbranchen har lidt et stort tab ... hvad kunne hun?
Altså ud over at være slank og veltrimmet??
ras

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-04-02 12:20

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk>
> jeg synes nu ikke musikbranchen har lidt et stort tab ... hvad kunne hun?
> Altså ud over at være slank og veltrimmet??

Rappe. Se eventuelt de andre indlæg, hvis du ikke er for doven.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk