Asus P4T-E...?
Fra : J.F.K

Dato : 26-04-02 17:05

Er det et godt board, hvis jeg skal overcl.?
Er det hurtigere som system (med P4 Northwood 2,0) i for hold til Asus
A7V266-E m. Raid, AMD XP 1800+, Silent Viking, Crucial pc2100 (256mb x 2)???

--

Mvh. John

med mindre man ændrer retning,
så ender man op der hvor man er på vej hen

Fra : Jens

Dato : 26-04-02 20:25

Hej John

Det er lige sådan et MB jeg har, og det har kørt 2270 MHz (142MHz fsb) i
snart to måneder
uden så meget som at gå ned gang en!
KIK her http://www.friserverplads.dk/jensoc/

MVH
Jens

Fra : Thomas

Dato : 28-04-02 13:31

"Jens" <jenses@"FJERNES"indbakke.dk> skrev i en meddelelse
> KIK her http://www.friserverplads.dk/jensoc/

Jeg vidste ikke at der var forskel på at ændre bushastighed i bios eller med
jumpere. Kan være man skal prøve at eksperimentere lidt med dette. Var det
samme resultat med din PIII?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside
....?!?

Fra : Jens

Dato : 29-04-02 17:44

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> jumpere. Kan være man skal prøve at eksperimentere lidt med dette. Var det

Nej der var ingen forskel på min PIII om jeg brugte switch eller biosen!