Beautiful Man Italian looking for Beautifu~
Fra : Prince of Love

Dato : 26-04-02 15:44

Beautiful Man Italian looking for Beautiful Lady on the Net

Hello
Handsome, sweet, green eyes, brown hair, tall, slim,sincere, honest, italian
white man, 21/22 years, kind,
elegant, looking for Beautiful sweet open minded lady interested to serious
relationship, love, family, not materialist, single, healthy,not fat, no
children,
not fake, open to travel to Italy for know each other.
Only serious and with clear photos reply directly to me (not on the group),
directly to my email.
Thanks
Gionni

Fra : Dalholm

Dato : 01-05-02 13:43

> [...]
> not fake, open to travel to Italy for know each other.
> Only serious and with clear photos reply directly to me (not on the

Hej Gionni, jeg skriver sku til gruppen alligevel jeg
er en ung mand på 38 år, men min far kalder mig lady
så det er nok mig du leder efter. Jeg vejer 135 kg. og
er styrkeløfter så jeg er i god form, sender du så den
fly billet eller hvad!.
Når ja, det er nok lidt OT....

ses skatter.

Dalholm.

Fra : Henrik Jensen

Dato : 02-05-02 09:15

"Dalholm" <Dalholm@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> så det er nok mig du leder efter. Jeg vejer 135 kg. og
> er styrkeløfter så jeg er i god form, sender du så den

TOTALT GRINER. ROFL.

HB