Skærme
Fijala 3554
Specs på Ultra-skærm
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-04-02 15:57

Greetings!

Hvor finder jeg specs på en Ultra UM-14LR ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jacob

Dato : 26-04-02 16:55

> Greetings!
>
> Hvor finder jeg specs på en Ultra UM-14LR ?
>

> --
> Med venlig hilsen/best regards
> Jesper G. Poulsen

Du kan finde dem på google hvis du søger på [14LR]
Her er link til siden på det du søger
http://support.jp.dell.com/docs/dta/27239/00000004.htm#General

--
Jacob

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-04-02 17:24

"Jacob" <unknown@stofanet.dk> wrote in message
> Du kan finde dem på google hvis du søger på [14LR]
> Her er link til siden på det du søger
> http://support.jp.dell.com/docs/dta/27239/00000004.htm#General

Ikke en Dell Ultrascan med en Ultra, den hedder ikke andet (dansk
forhandling gennem hedengangne Lars Krull).

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-02 17:30

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in message

> Ikke en Dell Ultrascan med en Ultra, den hedder ikke andet (dansk
> forhandling gennem hedengangne Lars Krull).

Det kan godt være.. Men konklusionen er at du skal købe en ny skærm. Du
siger jo selv du ikke kan få den til at kører mere end 60 hz i 800*600

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-04-02 17:41

> Det kan godt være.. Men konklusionen er at du skal købe en ny skærm. Du
> siger jo selv du ikke kan få den til at kører mere end 60 hz i 800*600

Nope, for det _har_ virket...

Jeg kan bare ikke få den til det.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-02 18:09

> Jeg kan bare ikke få den til det.

Prøv med programmet "powerstrip" Den kan kører grafikort og skærm til det
yderste... Kører 1600 *1200 87 HZ på min Samsung... de sidste 2 hz, betyder
faktisk en del.

Okey,, men bare til øjentering.. kan du jo få en brugt 17" til 500 kroner
eller i den stil. som da nok sagtens kan kører 1024*768 i 85 HZ

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-04-02 22:04

> Prøv med programmet "powerstrip" Den kan kører grafikort og skærm til det
> yderste... Kører 1600 *1200 87 HZ på min Samsung... de sidste 2 hz,
betyder
> faktisk en del.

Er det buyware eller freeware...?

> Okey,, men bare til øjentering.. kan du jo få en brugt 17" til 500 kroner

Det er ikke min PC, så jeg råder ikke over økonomien.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-02 22:13

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message

> Er det buyware eller freeware...?

Det er vistnok shareware... Men jeg har da kørt med den i ca 14 dage. uden
at have gjort noget...

Men der sker jo ikke noget ved at prøve vel

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-04-02 02:20

> Prøv med programmet "powerstrip" Den kan kører grafikort og skærm til det

Nu har jeg sat det op på min egen maskine og leget lidt med det. I morgen
kommer det på den anden også.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-04-02 09:47

> Nu har jeg sat det op på min egen maskine og leget lidt med det. I morgen
> kommer det på den anden også.

Okey, men virkede det så optimalt med programmet?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-04-02 10:09

> "Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in message

> Okey, men virkede det så optimalt med programmet?

Hvad virkede optimalt ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-04-02 10:15

> Hvad virkede optimalt ?

Programmet, så du fik den opdaterings frekvens du ville have?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-04-02 15:38

> Programmet, så du fik den opdaterings frekvens du ville have?

På min var der ikke noget at komme efter... Jeg har ikke prøvet på andre
endnu...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-04-02 18:17

> Okey, men virkede det så optimalt med programmet?

Det virkede på Ultra-skærmen, tak...

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 28-04-02 07:59

Hej

Jesper G. Poulsen wrote:

> Nope, for det _har_ virket...
>
> Jeg kan bare ikke få den til det.

Jeg har selv forhandlet de der pokkers Ultra skærme engang og dengang
var der ikke noget som hed sikring mod for høje frekvenser. Jeg har haft
nogle af de der skærme som kunne klare 1600x1200 - svært at se på en 14"
crt, men det blev vist. Dog blev elektronikken slidt væsentlig hvis man
gik over anbefalet.

Så som Bjarke skrev: Køb en ny!

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-04-02 10:40

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> wrote in message
> Så som Bjarke skrev: Køb en ny!

Det er ikke min skærm, det er ikke min PC og der er ikke engang råd til et
CDROM-drev...

Den skal bare kunne køre 800x600... Er det så svært at forstå?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-04-02 11:17

> Det er ikke min skærm, det er ikke min PC og der er ikke engang råd til et
> CDROM-drev...
>
> Den skal bare kunne køre 800x600... Er det så svært at forstå?

Hvis du stadig ikke har fået det til at virke. Må de jo kunne forstå man
ikke for alt gratis

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-04-02 14:40

> Hvis du stadig ikke har fået det til at virke.

Jeg har ikke prøvet... Maskinen står inde ved siden af, men med alle de
unger der render rundt her, så orker jeg det ikke...

> Må de jo kunne forstå man ikke for alt gratis

Jeg har set det virke for 3 dage siden...