MS Windows
briani 27239
Gendannelse af XP Pro
Fra : --= BGN =--

Dato : 26-04-02 14:53

Hvor langt tibage kan man gemme gendannelsespunkter?

Bo

Fra : Ole Axelsen

Dato : 26-04-02 15:14

"--= BGN =--" <bo@bgn.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor langt tibage kan man gemme gendannelsespunkter?

Hvis du med "Hvor langt tilbage" mener hvor længe Windows gemmer punkterne,
er der vist ingen grænse. Det der bestemmer er, hvor meget plads der er
afsat til det. Hvis du har afsat lidt plads og samtidig har meget
installeret den skal holde øje med siger det sig selv, at der ikke er plads
til så mange punkter.

Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Jens S

Dato : 26-04-02 15:13

> Hvor langt tibage kan man gemme gendannelsespunkter?

Så længe der er plads på diskene vil alle punkter blive bevaret. Når den
diskplads der er defineret til gendannelsespunkter er brugt, begynder den at
slette de ældste punkter. Der er altså ikke noget entydigt svar til dit
spørgsmål. It depends....

Angivelse af diskplads til gendannelse findes her: højreklik på "Denne
Computer" -> "Egenskaber" -> Systemgendannelse -> marker disk eller
partition du vil ændre -> vælg "Indstillinger" ( frit oversat fra
engelsk )

De bedste hilsner
Jens

Fra : --= BGN =--

Dato : 26-04-02 19:23

Tak til jer begge.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-04-02 22:03

Fri, 26 Apr 2002 20:23:03 +0200, skrev "--= BGN =--"
<bo@bgn.dk>:

>[Indlæg + bundcitat fraklippet]

Så er det din tur.
Du ryger ned i det dybe sorte hul hos mig, fordi du konsekvent
bundciterer og ikke klipper i det du svarer på, på trods af tidl.
vejledning om den rette citering iflg. netiketten
*ploink*

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Mikael Østergaard Je~

Dato : 26-04-02 23:19

*ploink**ploink**ploink*

*ploink* bare mig også, men det er sgu da rart, hvis man lader alt
stå, så man ikke igen og igen bare finder et indlæg hvor der står;
"jo det kan du godt"

Det kan godt være netiketten siger noget andet, men jeg ser helst, at
man lader være med at klippe!

*ploink**ploink**ploink*

Mikael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-02 00:55

Sat, 27 Apr 2002 00:19:13 +0200, skrev "Mikael Østergaard
Jensen" <mj@city.dk>:

>*ploink* bare mig også, men det er sgu da rart, hvis man lader alt
>stå, så man ikke igen og igen bare finder et indlæg hvor der står;
> "jo det kan du godt"

Meningen er at man lige citerer, det man svarer på og klipper
resten væk og så svare under det man citere, hvilket især er
praktisk, hvis man besvarer flere ting i et indlæg.

Og så er det meget irriterende, når et indlæg p.gr.a. megalange
citater fylder flere skærmbilleder.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-04-02 12:17

To linier er for meget at citere?
OK, han kunne godt have klippet "Bo" væk, men alligevel!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-02 13:40

Sat, 27 Apr 2002 13:16:40 +0200, skrev Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org>:

>To linier er for meget at citere?
>OK, han kunne godt have klippet "Bo" væk, men alligevel!

Ja, lige i dette indlæg, men prøv at søg på svar fra BGN, blot
fra den sidste måned, det er konsekvent topsvar og bundcitering
uden fraklip og disse bundciteringer er af gode grunde meget
variable.

Jeg skrev jo også

Så det er ikke på basis af et enkelt eller to svar folk ryger ned
i det sorte hul.

F.eks. Message-ID:
<news:3cb86ce7$0$78801$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> og jeg har
tidl. anmodet BGN om at følge netiketten.

Iøvrigt står du selv og vipper på vej ned i det sorte hul, du
redder kun livet fordi du trods alt klipper i det, du svarer på.

Fut: news:dk.admin.netikette