Skærme
Fijala 3554
Software til justering af skærmbillede?
Fra : HW

Dato : 26-04-02 14:48

Jeg har en ældgammel Compaq Presario med indbygget skærm, som jeg er ved at
klargøre til min kære fader.

Desværre fylder skærmbilledet kun ca. 80 procent af selve det fysiske
skærmareal, dvs. der er ca. 1,5 cm rundt om skærmbilledet der er sort.

Skærmen har kun en knap til at justere billedet fra side til side. Det jeg
egentlig mangler er stretch-knapper så jeg kan få billedet helt ud i
kanterne.

Er der nogen der kender et program der kan gøre dette?

Maskinen kører Win95.

På forhånd tak.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-02 14:52

"HW" <hardware@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> kanterne.
>
> Er der nogen der kender et program der kan gøre dette?

Mon ikke powerstrip kan gøre det?

Fra : KLAUS BERGH SVENDSEN

Dato : 26-04-02 19:24

Hej

nu skriver du jo at det er en ældgammel computer. de gamle skærme kunne ikke
vise billedet i fuld skærm størrelse, dvs at den sorte kant er medfødt

mvh

Klaus