Skærme
Fijala 3554
Q!: Sillicon Graphic skærm
Fra : {2730Herlev} Abnaxus

Dato : 26-04-02 14:17

Hay NG!

Er der nogen der kender noget til en speciel slags skærme, noget med
Sillicon Graphic.. De har et specielt stik (ved ik hvordan det ser ud) som
ikke passer i alle grafikkort..
Hvis der er nogen der kender til det, ved I så om der findes en omformer så
man kan bruge den til alm. grafikkort.. ???????

Al brugbar imformation ønskes..

- på forhånd tak! -- Abnaxus

Fra : Martin T.

Dato : 30-04-02 23:26

"{2730Herlev} Abnaxus" <abnaxusmoraxus@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Hvis der er nogen der kender til det, ved I så om der findes en omformer

> man kan bruge den til alm. grafikkort.. ???????

På mit arbejde havde vi en ældre O2 stående med en 20" SGI skærm. Det var en
Sony in a disguise. Der sad to vga udgange på monitoren. Alm. 15 pin D-sub
og et eller andet specielt stik, minder lidt om et parallelport stik med et
rundt hul i højre eller venstre side mellem alle benene. Til denne havde jeg
en speciel adapter der ligeledes gik ud i en 15 pin D-sub udgang..

Skærmen bruges i øjeblikket til vores teststation. Den bruges til både mac
og pc'ere, men ikke O2'eren, da den er pensioneret (= den kokser under
opstart og jeg kan ikke troubleshoote den).

Mvh. Martin T.

Fra : Donner

Dato : 01-05-02 06:09

sørgeligt, kender du ikke et DFP stik ?