REQ: Spil til netværk.
Fra : Whistler

Dato : 26-04-02 14:05

Vi har lige fået netværk mellem husets 2 computere.
Jeg søger derfor downloads af freeware/shareware/demo spil som kan spilles
på 2 computere via netværk.

Ikke nødvendigvis alt for voldelige.
Gerne f.eks. bilrace, platformspil el. lign.

Alle forslag modtages med glæde.

Fra : Gerner

Dato : 26-04-02 14:26

On Fri, 26 Apr 2002 15:04:48 +0200, "Whistler" <whistler@lite.dk> wrote:

> [...]
>på 2 computere via netværk.
>
>Ikke nødvendigvis alt for voldelige.
>Gerne f.eks. bilrace, platformspil el. lign.

Traffic giant fra jowood http://www.trafficgiant.com/ er et garanteret
ikkevoldeligt simulering som kan lære nogen at tænke hurtigt og strategisk.
12år+ vil jeg tro fordi det er lidt kompliseret gameplay.

Multiplay demoen til sof 2 (voldelig)

Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : kaffe kaj

Dato : 26-04-02 21:59

warbirds, fly fra anden verdenskrig http://www.ient.com/warbirds/

dawn of aces, fly fra første verdenskrig
ku ikke finde den men kan fås på cd. se ovenstående url.

--
mvh. Kaffe Kaj

Fra : kaffe kaj

Dato : 26-04-02 23:27

> dawn of aces, fly fra første verdenskrig
> ku ikke finde den men kan fås på cd. se ovenstående url.

fandt den lige her http://www.dawnofaces.com/doa_downloads.html

mvh. Kaffe Kaj