Eheim 1250 eller Powerhead PJP 1500 ?
Fra : Jakob M

Dato : 26-04-02 13:24

Hej

Jeg har fundet ud af at enten Eheim 1250 eller Powerhead PJP 1500 dækker
mine behov. Sidstnævnte koster ca. det halve af Eheimen. Er der nogen
der har erfaringer med Powerhead pumper ?. Er det noget billigt bras
eller hur, på papiret er der ikke den store forskel ?.
http://www.akvarieudstyr.dk/database/vis_produkter.asp?ProduktID=3663
http://www.project-pumps.it/

Mvh
Jakob

--
"I have a plan so cunning, you can put a tail on it, and call it a
weasel", Lord Blackadder.

Fra : Miv

Dato : 26-04-02 14:48

Jeg har et powerhead som jeg førhen brugte i den ene side a' mit 660 l.
akvarie, sammen med en stor filtersvamp, der dækkede hele den ene ende. Den
fungerede fint, men "larmede"/vibrerede så meget at jeg til sidst ble' så
træt a' det, at jeg tog den op, købte en spandpumpe og indv. Filterpumpe
(Eheim 2252)(Ufattelig lydløs). Project'en trækker nu mit nyanlagte
havebasin på fornemt vis. Men for mig at se er der ingen tvivl, Eheim er
langt det bedste mærke, både hva' larm/vibrationer og holdbarhed angår og
derved selvfølgelig osse det dyreste !!

M.v.h
Michael
miv@tdcadsl.dk
www.cicklids.subnet.dk

Fra : Jakob M

Dato : 28-04-02 14:52

Miv wrote:
> [...]
> ingen tvivl, Eheim er langt det bedste mærke, både hva'
> larm/vibrationer og holdbarhed angår og derved selvfølgelig osse det

Jeg havde nok også på fornemmelsen at pris/kvalitet hang sammen. Jeg
tror jeg holder mig til Eheim. Tak for et godt svar.

Mvh
Jakob