Plastikposer!
Fra : Tom Manczak

Dato : 26-04-02 12:49

Jeg skal snart flytte. Derfor skal jeg have nogle ordentlige poser til
fiskene. Alm. fryseposer i føtex er ikke gode nok, de er for tynde, og
hveranden er utæt.

Hvor kan jeg købe nogle kraftigere, mere tætte poser, der er velegnet
til fisketransport?

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, ICQ 110297734. removefishytoreplybyemail.

Fra : Torben Lundvall

Dato : 26-04-02 13:45

5/10 l nye rene malerspande med låg kan købes i farvehandlere m.v.
Det er efter min mening en meget bedre løsning....men selvfølgelig lidt
dyrere på kort sigt.
/Torben

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 26-04-02 16:45

Hej

Vi plejer at bruge en køletaske, du ved dem af plast, ingen poser der
lækker og temperaturen holder sig nogenlunde stabil.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 26-04-02 20:14

"Tom Manczak" <tom_fishymanczak@mobilixnet.dk> wrote in message
> [...]
> hveranden er utæt.
>
> Hvor kan jeg købe nogle kraftigere, mere tætte poser, der er velegnet

Hej Tom.
Først; Godt at du har fundet en ny bolig til dig og dine små venner
Hvis du er lidt smart, så går du lige en tur til din forhandler, og spørger
pænt om du ikke lige kan komme til at købe nogle af de fisketransportposer
forretningen plejer at levere fiskene i. Du må huske at sige at du er villig
til at betale for dem, for ellers er det ikke sikkert at de er villig til at
give dem fra sig. Det virkede for mig, da jeg stod og skulle bruge en hel
masse poser her før jul
Hilsen Ditte

Fra : Tom Manczak

Dato : 26-04-02 22:36

Tak for svar! Nu er det bare det, det skal være nemt og hurtigt. Jeg har
ikke plads til at investere i spande og lignende og have dem stående i
min nye lejlighed. Jeg regner heller ikke med at skulle flytte de næste
mange år Derfor helst plastikposer. Jeg vil prøve at spørge i en
akvarieforretning, som Ditte har foreslået. Måske kan jeg også købe et
par termokasser.

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 27-04-02 01:06

> [...]
> mange år Derfor helst plastikposer. Jeg vil prøve at spørge i en
> akvarieforretning, som Ditte har foreslået. Måske kan jeg også købe et

Hej Tom.
Da vil jeg foreslå at du går til den forhandler du er ved oftest, for er du
rigtig heldig så kan du få de termokasserne, for de plejer hvist at smide
dem ud, når der bliver for mange af dem
Held og lykke med flytningen.
Hilsen Ditte

Fra : Tom Manczak

Dato : 28-04-02 00:40

Jeg fik to termokasser gratis, og poser til 1 kr. pr. stk. Men det er
så ordentlige poser. Flytningen, det bliver nok ikke en alt for sjov
dag! 1x325L, 1x200L, 1x60L, 2x20L, er 5 timer nok til at pakke dem
sammen?

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 28-04-02 10:29

> [...]
> så ordentlige poser. Flytningen, det bliver nok ikke en alt for sjov
> dag! 1x325L, 1x200L, 1x60L, 2x20L, er 5 timer nok til at pakke dem

Hej Tom.
Bravo Du fik fat i den rigtige forhandler.....
Angående tiden.... tja. Hvor lang tid plejer du at bruge når du skal fange
dine fisk. Jeg har oplevet at jeg måtte bruge nærmer 6 timer på at fange
mine, og andre gange så har det gået som en leg, med bare en halv times
forbrug på at fange fiskene......
Håber det går godt med dem alle.
Hav en fornøjelig søndag.
Hilsen Ditte

Fra : Tom Manczak

Dato : 28-04-02 10:59

Jo tak i lige måde. Men, jeg skal bare fiske alle fiskene op, så jeg
satser på mit held!

Fra : Brian Egebjerg Peder~

Dato : 28-04-02 22:01

Start med at tømme en masse af vandet fra akvarierne inden du skal fange
fiskene, sørg også for at få alle planter, sten og trærødder op. Så er det
ingen sag at fange dem mellem to net. God fornøjelse og held og lykke.

Brian