MS Windows
briani 27239
ftp prg.
Fra : hha

Dato : 26-04-02 13:17

Nogen der kan hjælpe ?

Når jeg oploader til et ftp site (har prøvet flere forskellige) så ryger
hastigheden ned på oploadings hastigheden (til 0,20kb/s)
bruger 56k modem & XP

min mail + IE 6,0 virker fint med alm hastighed

??

Fra : Kate

Dato : 27-04-02 14:17

"hha" <nope@virker_ikke.dk> wrote in news:aabggf$e82$1@sunsite.dk:

> [...]
> bruger 56k modem & XP
>
> min mail + IE 6,0 virker fint med alm hastighed

Umiddelbart vil jeg mene at det har mest at gøre med den server du
upper til. Jeg sidder selv med en 512K Adsl linie og skulle derfor være
i stand til at uppe meget hurtigt, men oplever og nogle gange de
hastigheder du beskriver der. Hvis den ftp du upper til måske sidder på
et 56k modem og der ikke er begrænsning på antallet at personer på så
ryger hastigheden helt i bund.

Kate