onMouseover ?
Fra : Jesper Libak Larsen

Dato : 04-02-01 14:57

Hej NG!

Er det muligt at lave en onMouseover handling på cellekanten i en tabel,
således at når musen føres ind over cellen, skifter dens kanter udseende?

Mvh. JLL

Fra : Jakob Andersen

Dato : 04-02-01 16:53

"Jesper Libak Larsen" <mutherfucker@trashcan.dk> wrote
> Er det muligt at lave en onMouseover handling på cellekanten i en tabel,
> således at når musen føres ind over cellen, skifter dens kanter udseende?

Ja du laver blot to forskellige classes i CSS og bruger så noget som dette:

onmouseout="this.className='klasse1'">.......indhold..........</td>

Hvor klasserne hedder klasse1 og klasse2

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : N/A

Dato : 05-02-01 20:47

Fra : LBT

Dato : 05-02-01 20:47

> Jeg er ikke helt med, men er også begynder! ;-þ

Et kort eksempel:

TD.klasse1 {border: Navy;}
TD.klasse2 {}
</head><body>
onmouseout="this.className='klasse1'">.......indhold..........</td>

Venlig hilsen
Brian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-02-01 02:33

Sun, 4 Feb 2001 20:53:19 +0100, skrev "Jesper Libak Larsen"
<mutherfucker@trashcan.dk>:

>Jeg er ikke helt med, men er også begynder! ;-þ

Hvis du vil gøre dig selv en tjeneste, så alle kan læse dine indlæg
(og dermed hjælpe dig), så bør du foretage en lille rettelse i din
Outlook Express.

Du bruger Sv: når du svarer på et indlæg og indlæg, der starter med
SV: kan ca. halvdelen af nyhedsgruppebrugerne ikke se, da det
filtreret bort, da det er en fejl i oversættelsen af OE.

Du bruger en version af OE, som heldigvis kan gøre det rigtigt.
Gå ind i Indstillinger => Send => Internationale indstillinger => sæt
et flueben ved »Brug altid engelske brevhoveder ...«, så bruger den
korrekt Re: og dine indlæg vil blive vist på alle newsservere.

med venlig hilsen
Knud
http://smedeparken.mobilixnet.dk opdateret 31.01.2001

Fra : Jesper Libak Larsen

Dato : 07-02-01 22:29

> [...]
> --
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede
> og skær venligst det væk, du ikke svarer på.

Nu er den der.

Tak for tippet Knud...

- JLL