Hjælp til en sang i en film [Get Carter] [~
Fra : Kong Kent

Dato : 26-04-02 12:45

Hejsa

Jeg leder efter en sang der bliver spillet i filmen "Get Carter" med
Sylvester Stallone.

Det er den scene hvor Sly får tæsk af Mickey Rourke inde til festen. Det er
en tekno-sang og der er ikke rigtig nogen der synger. Min kæreste er helt
tosset med den, men vi kan ikke finde ud af hvad sangen hedder, og vil ikke
ret gerne købe sound-tracket hvis ikke sangen er derpå.

Håber I kan hjælpe :)

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-04-02 13:44

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> writes:

> [...]
> tosset med den, men vi kan ikke finde ud af hvad sangen hedder, og vil ikke
> ret gerne købe sound-tracket hvis ikke sangen er derpå.

Mint Royale - "From Rusholme With Love"

Den bliver også brugt i filmen VANILLA SKY

Fra : Kong Kent

Dato : 27-04-02 10:18

> Mint Royale - "From Rusholme With Love"
>
> Den bliver også brugt i filmen VANILLA SKY

Hej Thomas

Det var jo lige nøjagtig den sang jeg ledte efter. Fandt den på WinMX og må
nu have fundet en skive hvorpå den ligger, for jeg kan sq ikke nøjes med
musik i 128/192 kbit. Det skal sq være rigtig cd-kvalitet :)

Er den på Vanilla Sky soundtracket?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 27-04-02 20:24

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> writes:

> Er den på Vanilla Sky soundtracket?

Nope. Ikke iflg. amazon.com

Fra : Peter G.

Dato : 27-04-02 20:49

In article <aadqc4$oue$1@sunsite.dk>, Kong Kent <kongkent@anarki.dk>

> Det var jo lige nøjagtig den sang jeg ledte efter. Fandt den på WinMX og må
> nu have fundet en skive hvorpå den ligger, for jeg kan sq ikke nøjes med
> musik i 128/192 kbit. Det skal sq være rigtig cd-kvalitet :)

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Aab6gtr7eklox

På deres album "On The Ropes"

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.