Om at importere et websted
Fra : Per

Dato : 26-04-02 11:38

Jeg bruger FrontPage 2000. Når jeg nogle gange surfer rundt på
nettet finder jeg inspiration til en kommende hjemmeside. I
stedet for at kigge i kildekoden har jeg hørt at det er bedre at
importere siden, da det så er nemmere at lave noget der ligner.
Jeg vil gerne pointere at jeg ikke vil "stjæle" noget af andres
arbejde, men alligevel gerne se hvordan siden er skruet sammen
fra a-z. Mit spørgsmål: Hvordan importerer man et websted?
Hvordan går man herefter frem når man gerne vil lave noget lidt i
samme retning? Måske er det et begynderspørgsmål, men jeg håber
nogen vil hjælpe alligevel.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : ha

Dato : 26-04-02 12:08

> Mit spørgsmål: Hvordan importerer man et websted?

Filer, importer, resten giver sig selv.

> Hvordan går man herefter frem når man gerne vil lave noget lidt i
> samme retning?

Du lader dig inspirere, og starter iøvrigt helt fra bunden af
med din egen side. Du kunne jo evt. starte med at anvende
nogle af de temaer der er i frontpage, så slipper du i første
omgang for at skulle lave / lede efter grafikken.

mvh
ha

Fra : Per

Dato : 26-04-02 17:11

klip: Hvordan importerer man et websted?

> Filer, importer, resten giver sig selv.

Ok! Tak - det prøver jeg.

> Klip: Du kunne jo evt. starte med at anvende
> nogle af de temaer der er i frontpage

Det tror jeg ikke jeg vil, da de så ligner flere som er på nettet, og
jeg kan heller ikke li' at mange straks siger: Aha! Brugt et af
frontpage-temaerne. Men tak for dit svar

mvh Per