Stednavne-database
Fra : Flemming Damgaard La~

Dato : 26-04-02 10:07

Hej gruppe.

Jeg skal bruge en stednavne-database og forsøgte, at gå ind på Krabsen som
jeg før har brugt, men jeg kan ikke komme ind. Har den skiftet www-adresse ?
Findes der en anden stednavne-database på Nettet ?

Med venlig hilsen
Flemming Damgaard Larsen MF
E-mail: arfdl@ra.dk
www.netby.net/Centrum/Alle/Damgaard

Fra : dannebrog

Dato : 26-04-02 11:08

http://www.krabsen.dk/

dette er da den rigtige adresse til stednavnedatabasen.

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
http://www.dannebrog.subnet.dk
dannebrog@post.tele.dk
dannebrog@post.tele.dk

Fra : Arne Feldborg

Dato : 26-04-02 12:05

"Flemming Damgaard Larsen" <arfdl@ra.dk> skrev Fri, 26 Apr 2002 11:06:30
+0200

>Jeg skal bruge en stednavne-database og forsøgte, at gå ind på Krabsen som
>jeg før har brugt, men jeg kan ikke komme ind. Har den skiftet www-adresse ?

Det ser ud til der pt. er et problem med et par af hans undersider.

>Findes der en anden stednavne-database på Nettet ?

Nej, ihvertfald ikke noget der måle sig Krabsens.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 26-04-02 15:04

> [...]
> at gå ind på Krabsen som jeg før har brugt, men jeg
> kan ikke komme ind. Har den skiftet www-adresse ?

Ikke at jehg bestemt ved at det er årsagen, men krabsens base ligger på
webhotel hos worldonline/Tiscali der er ved at lave er større
omrokeringsarbejde, hvilket måske er årsagen til at sql-basen ikke svarer.
Der har før været perioder der var knas med forbindelsen.

--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
genealogi@kulturel.dk [2100]

Fra : Michael Hedeman

Dato : 26-04-02 15:48

"Poul Erik Jensen" <jep@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> omrokeringsarbejde, hvilket måske er årsagen til at sql-basen ikke svarer.
> Der har før været perioder der var knas med forbindelsen.

Jeps det er ved Tiscali der er problemer, har selv haft det i de sidste 3
dage nu.

Venlig hilsen

Michael Hedeman
michael@alternativ-forum.dk