K-Pax efter rulleteksterne
Fra : ulf westergaard

Dato : 26-04-02 10:57

Instruktøren til K-Pax har udtalt at man skal bemærke scenen efter
rulleteksterne.

Jeg var desværre gået så den missede jeg.

Hvad skete der...?

Ulf Westergaard
'film skal ses i Fredgaard'

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-04-02 12:54

"ulf westergaard" <ulf.westergaard@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Instruktøren til K-Pax har udtalt at man skal bemærke scenen efter
> rulleteksterne.
>
> Jeg var desværre gået så den missede jeg.
>
> Hvad skete der...?

SPOILER måske........

Det der sker er vist bare at psykiatoren kigger på stjerner og så til sidste
går ind i hans hus..

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-04-02 12:59

"ulf westergaard" <ulf.westergaard@get2net.dk> writes:

> Instruktøren til K-Pax har udtalt at man skal bemærke scenen efter
> rulleteksterne.
>
> Jeg var desværre gået så den missede jeg.
>
> Hvad skete der...?

Check altid IMDB (http://www.imdb.com - sektionen "crazy credits")

After the credits we see stars and then we see Dr. Mark Powell
through the lens of his telescope as he is looking for the star of
K-Pax. He walks in his yard and the movie ends.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Let's do the Time Plot, again..."
The RockBear. ((^)) - A comment on Star Trek in

Fra : Esben

Dato : 27-04-02 11:28

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> star of K-Pax.

Men var det ikk en planet?

--
Esben

Fra : Klaus G.

Dato : 27-04-02 11:44

> Men var det ikk en planet?

Jo, mener jeg også. Og til jer som ikke så klippet, så er i ikke gået glip
af noget, eneste det kan fortælle, er at Dr. Mark Powell(Jeff Bridges), nu
nok alligevel tror på Prot(Kevin Spacey).

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com