backup med frontpage
Fra : Gert

Dato : 26-04-02 10:28

Hejsa

nu hvor Image aka Worldonline aka tiscali er ved at ændre på deres system,
har jeg fået en voldsom trang til at lave en backup af min side,(mest fordi
at jeg i dag opdagede at min side lavet med FP online er væk, og tilbage er
min gamle side der er uploadet manuelt) men hvordan dælen gør jeg det når
jeg bruger FP online ??
jeg bruger FP 2000 version 4.0.2.2717

Håber i forstår hvad jeg mener

med Venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller

Fra : ha

Dato : 26-04-02 12:10

> jeg bruger FP online ??
> jeg bruger FP 2000 version 4.0.2.2717

Du åbner siden "online" og laver en publish til en mappe
på din egen harddisk.

> Håber i forstår hvad jeg mener

Gjorde jeg det?

mvh
ha

Fra : Gert

Dato : 01-05-02 20:08

"ha" <not-me@dot.com> skrev i en meddelelse

> Du åbner siden "online" og laver en publish til en mappe
> på din egen harddisk.

> Gjorde jeg det?

Jeps

> mvh