Hvilken (italiensk) film ?
Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 26-04-02 10:06

Mon en af jer kender titlen på denne film, vist i TV inden for de
sidste 5-6 år.

Stikord: en yngre mand kører på knallert rundt til forskellige kunder
bl.a. en cykelhandler
og laver deres regnskaber. Er på udkig efter kvinder. Han kommunikerer
med sin bedstefar, som sidder oppe i et vindue, ved at råbe til ham. De
bor vist på en vingård/vinslot.

Hilsen Jørgen Carlsen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 26-04-02 13:06

On Fri, 26 Apr 2002 11:06:14 +0200, Jørgen Carlsen <jcarl@daks.dk>
wrote:

> [...]
>og laver deres regnskaber. Er på udkig efter kvinder. Han kommunikerer
>med sin bedstefar, som sidder oppe i et vindue, ved at råbe til ham. De

Il Postino?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Wolfgang

Dato : 26-04-02 13:27

Morten Bowman Hansen <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

> Il Postino?

Den passer vist ikke til beskrivelsen?

--
wolfgang
"Assumption is the mother of all fuck-ups" - Penn

Fra : Kasper Bang

Dato : 26-04-02 15:42

> [...]
> og laver deres regnskaber. Er på udkig efter kvinder. Han kommunikerer
> med sin bedstefar, som sidder oppe i et vindue, ved at råbe til ham. De

Umiddelbart kommer jeg til at tænke på Nanni Morettis "Kære dagbog"
(http://us.imdb.com/Title?0109382), men jeg er ikke sikker på, om den
passer på hele din beskrivelse.

MVH/Kasper

Fra : Jesper Vestergaard

Dato : 29-04-02 12:14

Det lyder helt klart som Leonardo Pieraccionis "Il Ciclone"...selvom den
godt nok mere handler om en flok smækre spanske flamenco-dansere, der ved en
tilfældighed ankommer til manden og hans families gård, så indgår det, du
beskriver i hvert fald i den.

læs evt. mere om filmen i anmeldelsen her:
http://www.cinemazone.dk/review.asp?id=58&area=2

venlig hilsen
Jesper
www.CinemaZone.dk - et filmmagasin i bredformat