Sprog pakke THAI
Fra : Steenped

Dato : 26-04-02 09:04

Da jeg har en dejlig kæreste (thai) som jeg for to år siden forærede en
Nokia Mobiltelefon, og fortalte hende at den kunne alt.Da jeg efter
hånden har fået gjort hende klart at, koge ris og punkt svejse ikke lige
er de krav man normalt stiller til en Mobiltelefon.
Men spørgsmålet er : Hvor finder jeg en sprog pakke der indholder
sproget "Thai"
Sjovt kunne det være hvis f.eks dansk/enkelsk også indgik

steenpe@email.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten & Charlotte C~

Dato : 28-04-02 07:17

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte forhandleren, hvor du har købt tlf for
at få vedkommende til at lægge en anden sprogpakke i tlf, hvorvidt du kan få
en sprogpakke som både indeholde thai og dansk, tør jeg ikke sige, men
engelsk og thai lyder ikke helt usandsynlig, men som sagt kontakt din
teleforhandler

Mvh Charlotte

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-04-02 09:53

"Steenped" <Steenped.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Men spørgsmålet er : Hvor finder jeg en sprog pakke der indholder
> sproget "Thai"
> Sjovt kunne det være hvis f.eks dansk/enkelsk også indgik

Jeg har kæmpet med Nokia i mange år men forgæves, det er endt med at jeg har
købt en tlf. i Thailand hvor Thai og Engelsk er standart og fået "knækket"
i Danmark, så den kan køre både med Thai og Dansk SIM kort, men Dansk kan
den stadig ikke klare.
Johnny Andersen
Vestegnens Parabol & Antenne Service
Telefon 36780034 Fax 36341336