Att. Chokmah - m.fl.
Fra : T'abula R'asa

Dato : 26-04-02 02:03

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

Hej, Bo.

Tilbage ved tasterne - well, har nu vaeret her hele tiden, men omtalte
situation forhindrede mig i at anvende min mail-konto her. Jeg tager
fat, hvor vi slap, naar en laengere kombination af roeg, roedvin og
soevn har passeret.

Venlige hilsener
Peter S. Winding, s.a.p.
TabulaRasa@nym.alias.net

-- " ... Cosmic Rock, Lava Lamps and Little Girls. "

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 26-04-02 19:38

On 26 Apr 2002 01:03:12 -0000, "T'abula R'asa"
<tabularasa@nym.alias.net> wrote:

>NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
>No effort was made to verify the identity of the sender.
>--------------------------------------------------------
>
>Hej, Bo.

Ja Hej Peter :)
Godt at se dig igen håber humøret er bedre & de juridiske gnindninger
er gåed i sig selv
bedste hilsner
Bo
fut:dk.snak.snik
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : T'abula R'asa

Dato : 29-04-02 02:17

> [...]

> Ja, hej Peter :)
> Godt at se dig igen, haaber humoeret er bedre & de juridiske

I lige maade, Bo. Og jo, humoeret er noget hoejere end sidst, jeg
forlod Usenet - vejret i paaskedagene var en ren vitaminindsproejtning
her. Hvad mit (ene) problem angaar, well, jeg maa ligesom bare se tiden
an. Indtil videre tyder det paa, at det var en storm i et glas vand.

Naa, jeg havde planlagt at skrive nogle kommentarer til det, vi talte
om sidst, men har i sidste oejeblik valgt at skodde det til fordel for,
i mangel af bedre, en flaske roedvin - du ved selv alt for godt,
hvordan et misbrug kombineret med langsom selvdestruktion er skruet
sammen, og er sikkert bedre tjent uden, som foelge heraf, mine
irrationelle tanker. Men jeg skal nok vende tilbage paa et lidt
senere tidspunkt, som skrevet tidligere.

Som du maaske laeste i mit indlaeg til Soes, har jeg maatte dumpe min
veninde, saa i overensstemmelse med fundatsen poster jeg for en
nemheds skyld bare i denne gruppe og traad.

Flere hilsener
Peter S. Winding, s.a.p.
TabulaRasa@nym.alias.net

" The blue pill opens your eyes, is there a better way?
A new religion prescribed, to those without the faith "

--" Better Living Through Chemistry " - Queens of the Stone Age.

Fra : T'abula R'asa

Dato : 06-05-02 23:11

Hej, Bo, du skrev for efterhaanden snart laenge siden:

> Proev at se, om du ikke kan faa din laege til at udskrive nogen
> Ceprix - de gjorde sgu mirakler for mig - de goer ikke lykken, som de
> fejlagtigt kaldes, lykkepiller, men det skaerer de skarpe hjoerner af!

Ceprix, Cipramil, Fontex, well, du er nok allerede klar over min
negative holdning til anvendelsen af den slags medicin - ja, faktisk
til *enhver form* for medicin, som ikke redder liv. Der er ingen grund
til at saette et tal paa, men jeg har selv lidt af svaere depressioner
i mange aar, og har konsekvent sagt nej til min (korrupte) laeges
utallige " gode raad " og anbefalinger.

Naar jeg ser paa, hvilke daarlige erfaringer gamle venner i bl.a.
BZ/punk-bevaegelsen, det autonome miljoe har gjort sig med dens slags
(i form af bl.a. maniske udbrud og foelelsen af at vaere "forkert" og
have det underligt), foretraekker jeg selv at have det af roeven til.

Men mest af alt kritiserer jeg det her, fordi der findes en del
forskere, som mener at kunne paavise, at medicinen ligefrem kan vaere
med til at fastholde patienten i sin tilstand, ja, endda fremprovokere
tilbagefald. Og paa den baggrund kunne man formode, at "svingdoers-
patienter" i ligesaa hoej grad er ofre for medicinalindustriens
spekulanter som en egentlig kronisk, psykisk lidelse.

Henning, hvis indlaeg du sikkert laeste dengang, var ikke specielt
glad for min udlaegning omkring bl.a. anvendelsen af antipsykotisk
medicin, som han selv mente var et noedvendigt led i baade behandlingen
af og omgangen med psykotiske samt skizofrene patienter. Sagen er bare
den, at flere praeparater (af kritikerne) mistaenkes for permanent at
skade psyken og, som allerede naevnt, paa laengere sigt at frembringe
nye psykotiske anfald.

Apropos skizofreni, laeste jeg et sted, at 50 procent af alle
diagnosticerede paa et eller andet tidspunkt forsoeger at begaa
selvmord. Af disse, lykkes det for 10 procent. Stof til eftertanke,
synes jeg. Men okay, lukker emnet (kommenter dog gerne). Hvis du maatte
have lyst, kan du tage et kig paa nogle forskellige anti-psykofarmaka/
anti-psykiatriske links, jeg har fundet frem til lejligheden:

www.oikos.org/mosher.htm [1]
www.breggin.com/ [2]
www.walnet.org/llf/ [3]
www.prozacspotlight.org [4]

Og saa bliver jeg altsaa desvaerre noedt til at loebe her, foelger op
senere paa noget andet, vi ogsaa talte om - og saa var der det omkring
min tidligere veninde/kaereste...

Peter S. Winding, sexualkritisk antipaedagog og paedofil.
TabulaRasa@nym.alias.net

-- " ... Cosmic Rock, Lava Lamps and Little Grrrrrrls. "

--

[1] Amerikansk psykiaters brev til APA (American Psychiatry Association),
hvori der fremsaettes oenske om udmeldelse, fordi sammenslutningen

[2] Om bl.a. bogen " Toxic Psychiatry " af endnu en psykiater.

[3] Canadisk site om bevaegelsen " Lunatic's Liberation Front ".

[4] Kritiske beretninger om brugen af lykkepiller, specielt Prozac
(Fontex i Danmark).

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 08-05-02 21:50

On 6 May 2002 22:11:07 -0000, "T'abula R'asa"

>Hej, Bo, du skrev for efterhaanden snart laenge siden:

Hi Peter beklager den lidt sløv svar tid .... men ja det går ikke så
hutigt i over etagen pt :)

> [...]
>til at saette et tal paa, men jeg har selv lidt af svaere depressioner
>i mange aar, og har konsekvent sagt nej til min (korrupte) laeges

Hmmm ja jeg var nu også selv noget bekymeret første gang hvor jeg
skulle have soev medicin eller det gik fra baldrian til recept pligtig
medicin , men da jeg vuderede at jeg som 25 årig havede brugt 2 år og
3 mdr af mit liv på at prøve ta falde i søvn samt jeg var ved at blive
klørt ind i en filet maskien p.gr træthed så måtte det sgu være nok.

du kan da prøve også se om du for det bedre hvis ikke så er det jo
bare at standse igen .... hvilket måske tager en periode.....s
nedtapning slev på depot , men jeg kan nu kun varmt anbefale det...

> [...]
>(i form af bl.a. maniske udbrud og foelelsen af at vaere "forkert" og
>have det underligt), foretraekker jeg selv at have det af roeven til.

Tjjjaaa nu er det jo meget forskeligt hvad for en medicinering der
passer til den enkelte så man må jo prøve sig frem sammen med læge og
evt teapi.

jeg fik også nogen helt forkert nogen på et tidspunkt hvor jeg sgu
både blev psykotisk og manisk - men dem skifftede jeg så væk fra ....
jeg ku nu heller ikke ellers mærke nogen virkining af dem...

> [...]
>patienter" i ligesaa hoej grad er ofre for medicinalindustriens
>spekulanter som en egentlig kronisk, psykisk lidelse.

tjaaa jeg ved det ikke jeg kan kun tale af egen erfaring seprix tager
de skarpe hjørner i almindelighed og griber en der hvor man ellers
ville knalde helt ned - man kan sagtens få det af helevd til men man
gør bare ikke noget dumt - så er de sparine de tager de daglige
depresioner og en røvfuld nitrazipam til natten det gir søvenen ;)

man ville kunne tage blindtaermen på en flodhest med den dosis uden
den opdagede det .... men i dit tilfælled vil jeg sige at seprix eller
ligene er nok

> [...]
>medicin, som han selv mente var et noedvendigt led i baade behandlingen
>af og omgangen med psykotiske samt skizofrene patienter.

jamen det er det sgu også er du ragens de bliver sgu meget dårlige
hvis de ikke bliver medicineret

> Sagen er bare
>den, at flere praeparater (af kritikerne) mistaenkes for permanent at
>skade psyken og, som allerede naevnt, paa laengere sigt at frembringe
>nye psykotiske anfald.

Nahh jeg for sgu meget ....borste fra jeg ikke har så meget energi
mere så er der ikke det store ta mærke - jow jeg har det bedre

> [...]
>selvmord. Af disse, lykkes det for 10 procent. Stof til eftertanke,
>synes jeg. Men okay, lukker emnet (kommenter dog gerne).

ja men det er jo noget svært noget at debatere fordi vi ved jo ikke
hvor mange der ville have begåed selvmord hvis de ikke havde været
medicinet osv.

> [...]
>have lyst, kan du tage et kig paa nogle forskellige anti-psykofarmaka/
>anti-psykiatriske links, jeg har fundet frem til lejligheden:

det vil jeg :)

>Og saa bliver jeg altsaa desvaerre noedt til at loebe her, foelger op
>senere paa noget andet, vi ogsaa talte om - og saa var der det omkring
>min tidligere veninde/kaereste...

det glæder jeg mig til
MvH
Bo

Fra : Bo Warming

Dato : 08-05-02 23:54

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> wrote in message
> [...]

Det er et godt kriterie for at smide uforstået kunstig kemi ind i legemets
finjusterede kemiske urværk, at DET MAN IKKE DØR AF, BLIVER MAN STÆRKERE AF
(Niettzsche)
Så la vær. At forbedre erotik med speed, extasy, druk osv , er også en klam
fidus.

Når folk er mobbet ud på et sidespor, vil staten gerne have dem aflivet pr
selvmord - også fængsel betyder alarmerende øget tendens til selvmord.

Fra : mc

Dato : 09-05-02 01:01

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
> >
> Når folk er mobbet ud på et sidespor, vil staten gerne have dem aflivet pr
> selvmord - også fængsel betyder alarmerende øget tendens til selvmord.

Det er ikke ok bare at lade andre være i fred. Man må heller ikke være
æstetisk ukorrekt.
Væk med de svage og udstødte . Middelklassen får det dårligt af at se på
dem.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 09-05-02 04:21

>Det er et godt kriterie for at smide uforstået kunstig kemi ind i legemets

Nahh lad os nu lige f¨å begreberne på plads :)
det er klart den kemi som de her forskelige præperater er samensat af
er forstyrene for os der ikke lige er kemiker læger eller apoteker ...
men der blive ikke sat noget fri nu om dgae i dk der ikke er testet
synder og sammen !!!

>Når folk er mobbet ud på et sidespor, vil staten gerne have dem aflivet pr
>selvmord - også fængsel betyder alarmerende øget tendens til selvmord.

ja ja man har well i mangel af bedre sin *frie* vilje

MvH
Bo M M

fut :dk.snak.snik

DET ER VÆSENTLIGT AT opfølgene svar på dette indlæg debatere i
snak.snik - da det er tæt på umuligt at give et svar der relatere til
sex og samliv på dette !

Fra : T'abula R'asa

Dato : 06-05-02 23:48