Junior Senior - Move Your Feet .... sample~
Fra : / / dentro / /

Dato : 26-04-02 00:54

Hvem er det der synger i "Junior Senior - Move Your Feet"? Er det dem
selv eller er det nogle samples de har brugt? Hvis de har brugt
samples, hvem er det så? Personligt synes jeg godt det kunne lyde som
Michael Jackson.

/ / dentro / /

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 26-04-02 09:09

Jeg mener helt sikkert at det er Thomas Troelsen (superheros), der "synger"
på den single.
By the way, Fatboys slim har vist tilbudt at remixe numret, så det lover jo
rigtig godt for dem.

Fra : Invisible Man

Dato : 27-04-02 10:41

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på den single.
> By the way, Fatboys slim har vist tilbudt at remixe numret, så det lover jo

jeg synes ikke det lyder som Thomas Troelsen, men han har produceret
albummet... det kan godt være han leverer backing-vocals, men det lyder ikke
som ham, der synger "everybody - move your feet..."

________
i.m.

Fra : Kasper Aae

Dato : 27-04-02 11:00

On Sat, 27 Apr 2002 11:41:04 +0200, "Invisible Man"
<invisible_man@post.cybercity.dk> wrote:

>jeg synes ikke det lyder som Thomas Troelsen, men han har produceret
>albummet... det kan godt være han leverer backing-vocals, men det lyder ikke
>som ham, der synger "everybody - move your feet..."

"They recorded the songs with the help of producer Thomas Troelsen
from Superheroes, and he even sing the lead vocal on their hit single
"Move Your Feet". "

http://www.crunchy.dk/asp/default.asp?News_Id=37

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Peter E K

Dato : 30-04-02 21:37

Det _ER_ Thomas der syner omkvæd.
Han klarer det helt allright..!!!
Fat Boy Slim (Norman Cook) havde jo siddet og diskuteret med sine venner,
hvilket Michael Jackson nummer de for fanden havde samplet det fra....

-Peter