snydekode til Medal of honor
Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 25-04-02 23:13

Var der en som kunne give mig nogle snydekoder til Medal of honor? Problemet
er at her på min superhurtige computer (500) da kan jeg ikke følge med når
det går rigtig stærkt hvilket betyder at de slår mig ihjel og ikke omvendt.

Jeg har fået tastet +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1
ind i min genvej og jeg kan også godt få consolen frem og jeg kan sandelig
også slå mig selv ihjel men ikke de andre.

Er der en som kan koden for usårligehed ville jeg være meget taknemmelig

Dennis

Fra : Arcana

Dato : 25-04-02 23:19

"(7000) Dennis" <cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Er der en som kan koden for usårligehed ville jeg være meget taknemmelig

iddqd?

arc@na

Fra : EWarp

Dato : 25-04-02 23:23

> iddqd?

Du har vist spillet for meget Doom.

Fra : Arcana

Dato : 26-04-02 01:29

"EWarp" <cplougmann@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Du har vist spillet for meget Doom.

Hehe...

arc@na

Fra : Public

Dato : 25-04-02 23:38

Prøv på http://www.game-over.dk

Fra : DonE

Dato : 25-04-02 23:53

"Public" <publicenemy_195@msn.com> skrev i en meddelelse
> Prøv på http://www.game-over.dk
>
> "(7000) Dennis" <cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk> wrote in message
Så er det jo ikke noget ved!
Men jeg fandt disse!
wuss Gives player all weapons
dog God Mode
fullheald Heal player
notarget Removes target
noclip No clipping
listinventory List of the player's inventory
tele x y z Teleport to location
coord Prints out current location and angles
health set current health
kill Kills the player

Har dem 'kun' på engelsk.
/DonE

Fra : Søren Vagner

Dato : 26-04-02 11:27

Hej

ja du kan godt bruge diise snydekoder du fik i det sidste svar men du skal
inden du bruger dem trykke på tasten ½ for så kommer der en box frem mens du
spiller og der kan du trykke alle dine koder ind en efter en

Hilsen

Søren Vagner

Fra : Blobber_Cat

Dato : 26-04-02 17:49

(7000) Dennis skrev i meddelelsen ...
> [...]
>
>Dennis
>
>vedr snydekoder
>Kan du ikke give en hjælpende hånd til mig ?, jeg får lavet en kopi af
ikonet og går ind i egenskaber og har efterhånden skrevet det der skal
skrives alle steder, hvor (skåret ud i pap) skal det skrives ?
de gange jeg har prøvet siger den at det er et forkert sti navn, suk !
kode for usårlighed har jeg ikke men :
give ammo = få max ammo
health = indstil health
hej fra simonsen

Fra : DonE

Dato : 26-04-02 18:30

"Blobber_Cat" <simonsen@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrives alle steder, hvor (skåret ud i pap) skal det skrives ?
> de gange jeg har prøvet siger den at det er et forkert sti navn, suk !

Min sti ser sådad ud : "C:\Programmer\EA GAMES\MOHAA\MOHAA.exe" +set
ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1

Husk at der skal være 2 mellemrum mellem .exe'' og +set ui
/DonE