Soundtrack til Bænken
Fra : David Rasmussen

Dato : 25-04-02 23:05

Er der nogen der ved hvor jeg kan se en soundtrack-listing til bænken?
Jeg leder specifikt efter den klassiske musik der spilles inde i Kims
(Jens Albinus') lejlighed da han er gået amok og sidder ude på
toilettet. Hvem har komponeret det, og hvad hedder værket? Det lyder
umiddelbart som noget senbarok, ca. 1720-50 (minder lidt om Bach's
h-mol-messe eller nogle af hans passioner), men alligevel noget mere
moderne, evt. noget at det romantiske musik der blev komponeret efter at
Bach blev genopdaget fra ca. 1820-1850.

/David

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 29-04-02 15:38

"David Rasmussen" <pinkfloydhomer@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor jeg kan se en soundtrack-listing til bænken?

Har du prøvet at kontakte filmselskabet? De kan da sikkert kaste lys over
sagen.....når nu der ikke er nogen af os der kan

mvh Mads

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-04-02 21:06

Mads Thorning Pedersen wrote:
> [...]
>

> Har du prøvet at kontakte filmselskabet? De kan da sikkert kaste lys over
> sagen.....når nu der ikke er nogen af os der kan

Jeg har fundet hvad jeg søgte.