8210 og 3210
Fra : Henry Lee

Dato : 25-04-02 22:49

Hej med jer.......

Jeg har en 8210 som har en defekt skærm. Skørmen er ikke beskadet Men
forbindelsen mellem skærm og Print (selve telefonen) er ikke så god så
skærmen er gået ud!!!

Er der nogen der ved hvorn jeg laver det?

Ellers vil jeg gerne sælge den for 400-600kr.

også har jeg en 3210 som ikke har ordenligt kontakt med printet så den
kan finde på at gå ud???tror jeg for jeg er ikke sikker....elers er det
en helt ny skærm.

Men du for en masse reservdele ud af den...

Batteri+skærm+print+antenne+microfon & Højtaler

Håber at høre fra nogen?!?!?!?!?!?

Henry

Fra : Janus Olsen

Dato : 26-04-02 00:08

der sidder et stykke kontaktgummi mellem printpladen og displayet, så
hvorfor spilde en 300-400 kroner på et nyt display når du kan slippe med en
20'er????
kontaktstykket har flere navne, f. eks. conductive rubber, domefolie eller
elaston
MVH Birkoff

Fra : Squid

Dato : 29-04-02 02:13