siemens s45 og sl45
Fra : Karen

Dato : 25-04-02 21:53

Hej,
Jeg er ellers en forsvoren Nokiabruger - har aldrig haft andet og
bruger btw en fejlfri 6210 - men jeg var interesseret i at skaffe mig
en ny..

Det jeg gerne vil vide er om der er nogen erfaringer med s45 og sl45?
Den indbyrdes forskel er vel bedre batt på s45, men mp3 og digital
indspiller (ikke noget jeg lige bruger...) på sl45?

Erfaringer gode som dårlige?

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Janus Olsen

Dato : 26-04-02 00:04

Der har heller ikke været mange fejl på6210'eren, det er der så også
sjældent på nokias erhvervstelefoner. og hvis du vil have en 6310 er det
heller ikke noget der endnu har været fejl på, men det var siemens du
spurgte om, jeg bruger selv me-45'eren som har samme funktioner som s45, og
jeg kan ikke sige andet end at det er en lækker telefon. den svigter aldrig,
og har lang standbytid, som du selv siger. Hvis vi derimod tager sl-45'eren
har der været en del softwarefejl på den, men med i'eren skulle det være
forbedret, og så har sl45 desuden udvendig antenne, hvilket sjældent er
hverken kønt eller handy. og hvis du ikke har brug for mp3-afspilleren er
den ikke de ekstra par tusind værd i forhold til s45.
Men jeg vil lige sige at det er rart for en gangs skyld at se at der er
nogen der kigger lidt ud over navnet nokia.
Best regards Birkoff

Fra : Karen

Dato : 26-04-02 10:33

On Fri, 26 Apr 2002 01:03:34 +0200, "Janus Olsen"
<basicelectr@basicelectronics.dk> wrote:

> [...]
>Men jeg vil lige sige at det er rart for en gangs skyld at se at der er
>nogen der kigger lidt ud over navnet nokia.

Jeg har lige været inde på Siemens siden og prøvet at sammenligne S45,
ME45 og C45. Jeg kan ved gud ikke se nogen forskel på S45 og
ME45..hvad er den?
C45 har mindre display og lidt ringere batteri..

Hvis valget står ml ME45 og S45, hvad skal man så vælge og hvorfor?

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Janus Olsen

Dato : 26-04-02 12:59

Forskellen på s45 og me45 er skallen, elektronikken i de to telefoner er
fuldstændig ens, S45 er lavet som den pæne telefon, me45 er lavet som den
robuste. som man plejer at definere robust: støv- stød- og stænktæt. C45
derimod er en helt anden kategori, den betegnes som en ungdomstelefonen i
stil med efterfølgerne til nokia 3310 og 3330, som hedder nokia 3410 og
3510, og ligeledes med ericsson T65. C45 har udskiftelige covers, og C45 har
ikke GPRS, det er en god telefon til folk der ikke bruger den
erhvervsmæssigt, dermed ment som organizer og internetforbindelse. den har
derimod intelligent ordbog og fødselsdagskalender. og man kan knytte små
billeder til navnene i tlf.-bogen så de bliver vist når vedkommende ringer.
Og så har den selvfølgelig wap og spil.

ME45 = S45= erhvervstelefon
C45=ungdomstelefon
MVH Birkoff