Sebastian
Fra : Rasmus

Dato : 26-04-02 21:48

Hej,

Jeg har lovet at spørge herinde. om der er nogle der kender navnet
på en Sebastian sang.

Der er sikkert nogen der har hørt den. den blev bl.a brugt i "Casper og
mandrilaftalen".
han synger nået i retning af. ,,når lyset brænder ud" og ,, du vil se
mere"

Mvh. Rasmus

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-04-02 22:04

Titelsangen fra den anden danske LP, "Når lyset bryder frem", vil jeg tro.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-04-02 22:46

Michael Lund Sørensen wrote:
> Titelsangen fra den anden danske LP, "Når lyset bryder frem", vil jeg tro.

Yep. Sebastian har vundet.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 26-04-02 12:25

"Michael Lund Sørensen"
<hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> skrev i

> Titelsangen fra den anden danske LP, "Når lyset bryder frem",
> vil jeg tro.

????

Sebastians første (dansksprogede) LP hedder "Den Store Flugt" og
indeholder nummeret "Når Lyset Bryder Frem".

Sebastians anden LP hedder "Over Havet Under Himlen" og indeholder
ikke nummeret.

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 25-04-02 22:24

Det må være "Når lyset bryder frem" fra Den Store Flugt indsp. 1972

Mvh
Jørgen

Fra : Rasmus

Dato : 26-04-02 23:13

Tak for alle svarne. det var hurtigt!

Jeg huskede vist ikke helt rigtigt (når lyset brænder ud) lol

Mvh. Rasmus

Fra : Troels

Dato : 25-04-02 23:30

> Tak for alle svarne. det var hurtigt!
>

> Jeg huskede vist ikke helt rigtigt (når lyset brænder ud) lol

... men det ikke i Langt fra Las Vegas den blev brugt i tirsdag?

/Troels

Fra : Ruben Skimmel

Dato : 26-04-02 03:02

"Troels" <tllund[slet_det_her]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> .. men det ikke i Langt fra Las Vegas den blev brugt i tirsdag?
>
> Jo,Sofie Stengade gav den sang endu en dimension.
Men Casper dansede også til den som indledning til
de aktuelle nyheder i Mandrillen engang.