MS Windows
briani 27239
fdisk, error writing, men desværre !!!
Fra : siu

Dato : 25-04-02 20:35

Jeg har nu forsøgt med begge forslag, men desværre dur ingen af dem, der
gives stadigvæk fejl ved formatering ...
Hentede også et format program fra free-fdisk, men dette kunne slet ikke
starte.........Fandt en fdisk fra win98, den kunne opdele i part. uden
fejl ved integritet, men desværre, er der fejl ved format, men det er
også stadigvæk den samme format jeg bruger, måske hvis der er nogen der
ved hvor jeg kan få format fra win98, jeg har forsøgt på microsoft
hjemmeside, men kunne ikke finde noget umiddelbart. Jeg delte derefter
disken op i 2 part. d-drevet kunne formateres uden fejl !!!, men
stadigvæk fejl ved c:, forsøgte så at install. win95 på d-drevet, men
det kan man ikkke fandt jeg ud af, så slette jeg den primære part. og
beholdte kun den secondære, dvs. jeg så havde det tidligere d-drev som
c-drev, med desværre så kan man ikke gø're sådan, kunne stadigvæk ikke
install. win95, sagde den ikke kunne finde drevet, selvom jeg godt i
dosbox kunne se det.... Det der er underligt ved alt dette, er at
harddisken fungerede fint indtil jeg slettede part.så hvorfor fa... kan
jeg så ikke oprette/formater den igen.......

Er der nogen gode forslag til hvordan jeg evt. kan komme op at køre
igen.......

mvh.

Søren

http://www.kandu.dk/

Fra : Salva

Dato : 25-04-02 21:18

Det ser ud til at du skal prøve at Low-level formatere din HD.
Den sletter alle data, som den var helt ny fra frabrikken...
Det er dog vigtigt, har jeg fået at vide, at du bruger et program fra dem
der har fremstillet HD'en...

Prøv

-Salva