Nogen der har set Jason X?
Fra : Morten DH

Dato : 25-04-02 19:23

Ved godt den først får US premiere i morgen; men den har været oppe på et
par filmfestivaler...

Har lige set traileren på www.jasonx.com og den ser jo ok ud (hvis man er
til den slags)...

Fra : Klaus G.

Dato : 25-04-02 19:39

> Ved godt den først får US premiere i morgen; men den har været oppe på et
> [...]
Jeg har set den, ikke vildt god, faktisk ret tam film. For meget
*skrig*-nu.kommer-han-efter-os-igen-selv-om-vi-troede-han-var-død*skrig*
Hvis du forstår hvad jeg mener. Slutningen er os dårlig, ikke en film man
skal købe.

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Rhythm

Dato : 25-04-02 20:42

> [...]
> Hvis du forstår hvad jeg mener. Slutningen er os dårlig, ikke en film man

Hm endu en kedelig såkaldt gyser figur der bare ikke kan være død.
Personer som dem ødelagde hele gyser konseptet med de kedelige blod drypper
film.

Fra : "sBL

Dato : 26-04-02 00:15

jeg har set den for længe siden, engang i Januar tror jeg...

Som jeg har replied til en tidligere post i denne gruppe, er Jason X en
udemærket film hvis man er klar over hvad man skal til at se.

Nej, Jason X er bestemt ikke en dialog baseret film på højde med "Magnolia"
men den er ren underholdning og skal ikke tages for andet.
Jeg har ikke selv fulgt med i "Fredag d.13" serien, men alligevel synes jeg
det var en ok film, som efter mit behov udfyldte den 1.5 times spildtid jeg
valgte at bruge på den.

Der er ikke specielt meget chok effekt i den, men man må fandme bukke under
for slutningen og bøje i støvet for Jason. Han er sgu en ægte filmisk
badass.

Om den er 65kr værd til en bio billet eller 200kr for en dvd version vil jeg
lade være op til dig selv, da personlig vurdering altid er *ekstremt*
forskellig men underholdende er den i hvert fald.

*det ska lige siges at den jeg så var en "workprint" version og jeg er
derfor ikke sikker på at det er den samme som komme i biffen, men der skulle
ikke være den stor forskel.*